Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte serozdíl
03. 03. 2005
4
2
6654
Autor
cekanka_ucekana
žena, která přijímá dary
od mužů
a oplácí přízní
nemusí být
štětka
může být královna
2 názory
Usmáty_autor
09. 02. 2007
Tohle je opravdu dobré.:-)
...V knize etikety stojí: Gentleman si nedovolí dát dárek dámě není- li starým rodinným přítelem či příbuzným. Vyjímku tvoří snad jen květiny, noty a knihy.
t.
cekanka_ucekana
10. 03. 2005
Nikdo neříká, že nebejt počestná, znamená bejt štětka. Taky chápu, že v dnešní době se to posuzuje jinak. Každopádně počestná žena, která nepřijímá dary je něco jak gentleman, kterej nepřinese kytku vdané ženě svého přítele, že ano? Jelikož tedy nemáme gentlemany a každej chlap si může za dárek koupit libovolnou ženu, nejsou na skladě ani počestné ženy. Je to škoda.
cekanka_ucekana
04. 03. 2005cekanka_ucekana
04. 03. 2005cekanka_ucekana
04. 03. 2005
najdi deset rozdílů!
snad je to jen ve vlastních pocitech
těch dvou dam
cekanka_ucekana
03. 03. 2005
Protože je počestná, ne?
Chápej, když přijímá, už neni počestná. Což neni nic špatnýho, ale neni počestná.
cekanka_ucekana
03. 03. 2005
Řekl jsem od cizích mužů, byla myšleno zadaná žena. Měl jsem se vyjádřit jasně. Samozřejmě pokud jsi volná, je to jiné.
cekanka_ucekana
03. 03. 2005cekanka_ucekana
03. 03. 2005
teď jsem dočetla knížku od Alexandra Dumy ml.....(nevim jestli je to napsaný dobře...)"Dáma s kaméliemi"
a asi tomu rozumim...děkuji
cekanka_ucekana
03. 03. 2005
jenže mně nejde přes pusu říct děvka....mně spíš jde ta královna,víš...:)
(jasně že to neni dobře...jenže jsem líná jít se podívat jak to má být:)
cekanka_ucekana
03. 03. 2005
:)))))) na to mam snad ještě čas....:)))))))))))))))))))))))))))))
dokážu říct děvka,ale ona mi tak nepřipadá...no jo no :)
(tak příště budu dělat hranatý závorky :)
cekanka_ucekana
03. 03. 2005pozorovatel
03. 03. 2005
ech....tak já se naučim psát :)
asi je to spíš věc vnímání.....se neshodnem