Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBýt permanentně nasycený
Výběr: Elyn
15. 03. 2005
13
0
5633
Autor
Marthin
Kde to žije,
tam jsem zmatený.
Často se zapírám rameny
o futra, kliky přítulných,
ale slunce praská
v plískanicích sníh
a mléko neprotéká vemeny.
V kůlně se flašky hromadí,
kde to žije?
Večer pletený
z vinic, Žatců, ječmenů
a permanentně zmatený
uléhám v sakristie.
Chtěl bych být někdy
na koni,
navýšený a vzpřímený,
čím to sytíte,
pane Mattoni?
Prostě je, Marti, vážně dobrá. Si nemůžu pomoct, ale přijde mi taková zoufalá - a třeba není.....prostě je plná...
Jo a mohl bys někdy přijet, abys nezapomněl, jak to u nás v Poličce vypadá a máš i vyhlídku na hradby zdarma...:o))
Nee, není zoufalá, spíš smířená..už prostě jinej nebudu..:-) A to tak znamená, že přijedu..:-)
:-) To jsem ukrad Werichovi z Čochtana...je takové mimo dobu, však to taky znáš..děkuju..:-)
Marti! No já žasnu a vysichám.....to je dílo. Jenou tak taky něco napsat, mi přijde, že nemám slova pro to, co je kolem...
Jenom to slovo - sakrisitie - mi k tobě nějak nesedí, přijde mi, že jsi ho snad nikdy nepoužil, je to možné?
Mno obdiv za tuhle....t*
ráda Tě zase vidím :)
já mattoni zrovna dvakrát nemůžu, má moc agresivní bublinky... tak.. to bych taky byla zmatená...
blbůstka neblbůstka.. jako dycky... *
:)
coin_operated_boy
15. 03. 2005Sn_vojáček
15. 03. 2005
Vincentka je jen pro silné povahy neb slanou vodu píti jest hrdinství...měl jsem tu čest a obdivuju..:-)
Sn_vojáček
15. 03. 2005
Ale tam se Ti budou ucpávat řasama a taky to lithium...pozor na krakatice..:-)
Sn_vojáček
15. 03. 2005
Já vím, aby nebyli kesoni, vlastně aby vůbec byli, tak hluboko...
:-)
Hmm, uvažuju, seš nemocná a přesto netíš..doma připojili?
Sn_vojáček
15. 03. 2005Sn_vojáček
15. 03. 2005
Že Ty se zase chystáš na maratón? A co na to běhání říká zánět průdušek?:-) Dyť se zničíš...
dismorphia
14. 03. 2005
Vždycky je to trochu hořké, ale jak už bylo řečeno, pak by to nechutnalo a nežilo by to..:-)
Dis: Já jsem tichý tvor, ale juž křičím..
:-)