Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seI sníh se rozpomene
Výběr: Print, Lyryk
18. 03. 2005
12
0
2864
Autor
Tady
Vidím vlajky na tramvaji
a včera mi zavřeným oknem zpívali ptáci
ne už o sněhu a holých větvích
a musel jsem si otevřít třepotají
se i suché listy
stráž končí budou nahrazeny
vzpomínají i sníh se rozpomene
že musí odejít že jej voda žene
obzor je ještě bílý než
zpod něj jaro vlajku vytrhne
vidím to úplně naopak než Petr Pan, cítím ten pocit, podle mně je to velmi dobře napsané... *
Aiscis: díky a jsem rád, že se to trochu vysvětlilo a ta báseň se dá brát i jinak než jak pro Tebe byla na první dojem.
A ha tak to jo, no stejně je to zajímavý a to je fajn něco zajímavého si přečíst po tolika věcech co jsou tak strašně stejné...
Don´t_worry
27. 03. 2005
Když kolem jela ta tramvaj, díval jsem se na ní periferně a přišlo mi, že tam ty vlajky jsou.. tak to vzniklo.
Michaela: :o)
dadik: přesně. A díky
Aiscis: raději jsem změnil název, protože nechci příliš posilovat ten dojem, který to rozehrálo ve vás. Ať mi ruka upadne, jestli budu někdy psát politicky angažovanou poezii. Když jsem se cítil tak dobře a svátečně, viděl jsem vlajky, protože přece musí být nějaký svátek, když se tak cítím, ne? :o)
Petr Pan: vlastně to jsou jednotlivé obrazy, které jsem v tu chvíli psaní básně viděl kolem sebe, ale jestli ty obrazy nenesou ten pocit, pak ten text není dobrý.
Otázka k téhle básni: pokud vám v ní něco chybí, co to je?
Všem: opravdu neberu jako samozřejmost, že čtete moje dílka. U některých mám pocit, že v poslední době pokouším jejich trpělivost ... Petře :o)
Sn_vojáček
20. 03. 2005
Jé vlajky na tramvaji ale to už máme za sebou tohle období mírových a jiných pochodů, nebo ne???
nevidím víc než obrazy, ale - i když je to spíš můj problém než Tvůj, tak - čekal bych víc - tohle ne-e