čtu znovu a valim se:)))
na podlaze
ouu...
smichy:))))))))
hahá:)
tohle je prostě nejlepší na smích:)
na vyvolání!
nemohu se dockat, az poznam, co to ta laska vlastne je.. ale to bude az za dlouho.. az se narodim.ale ty budes,chlapce,peknej blazen.. :)))
páč jsou tam chyby, tak by Tě ta dotyčná bo alt praštili kabelkou... ale krásnej ciťák.... zaslouženě v klubu
tss, svede tohle někdo brát vážně?:))
Autor je jasný případ pilného ichtylka metamorfujícího v ichtyloidního zmrda...
Nápověda:
Příslušné, vám neznámé výše uvedené výrazy zadejte do vašeho oblíbeného vyhledávače a vyhledejte prosím odkazy na definice.
iki má pravdu.
Přečti si jeho Opeřenou genocidu. Slovo "holub" změň na "veršovánkový smskář" nebo na své jméno, a slůvko "parapet" za "Písmák" a čti znovu od začátku.
P.S. Tip nedám ani kdyby mě tu vyhrožovali smazáním.
Už kvůli těm všem mladým začínajícím autorům, snažících se psát hodnotná díla (a když již vloží výstřednost, tak na vysoké slohové úrovni), co je tady tihle *********** ***** zašlapávají svým spamem do bahna svých ******** ******.
ikit: Taky že pošlu! táhni!
Nečekám, že nudný pisálek a blbeček jako ty, pochopí velikost tohoto veledíla. popravdě, nečekám to ani od dalších několika generací, ale jednou!!!!
Jednou budu velikán, zatímco Ovidius, Homér, Eco nebo Sekora budou kde? Přesně tam, ikite! Nebo spíš kokote?
Tedy Romane, co to do tebe vjelo? :.)
chtěla jsem dát jako tip, ale za to chování, v kritikách si ho radši schovám za klobout..cheche:o)
alter: to je o tobě ty kokote, copaks to nepoznal?!
silvita: Strč si svůj tip do řitě!
Ty hajzle! Nemůžeš mě jen tak odkopnout! Slíbils mi, že spolu budem do smrti a nikdy mě neopustíš a budem mít pejska a takovej malej domeček na předměstí!!!
Alte, já tě děsně miluju!!! Zabiju se, jestli se mnou nebudeš chodit!!!
Holka?! Tys mi zahl s holkou!!! Proboha! :,-(
Alte, holka tě zradí, to ony prostě dělaj, věř mi! Jen já sem pro tebe důstojným partnerem! Rozmysli se pořádně, dneska sem u Emptyho málem umřel! Ale když mě vlekl do koupelny, zjistil, že je to jen povrchový poranění. Sem dřív omdlel, než sem si přeřezal žílu. Ale příště už to třeba vyjde!
Páč tě mám o moc víc než jen tak halabala strašně moc rád
tohle je úpně
nejvíc nejlepšejší
:))
skvělý! bavila jsem se královsky*
ale původně jsem myslela, že to bude o penězích
já nevim, mně to přijde docela na úrovni.....
no to si kurva piš!!! Redaktorka!!! Tak kde je ten Výběr a tip, he??? Vůbec tomu nerozumíš, jak vidim, běž se zahrabat!
fuj, nemluv na mě ty úchyle
Já a úchyl? Máš pro to nějaké důkazy? Pokud ne, čekám omluvu!
Znám hromadu právníků! Závidíš mi moji genialitu, tak to je! Cha!
ty si důkaz sám o sobě a neštvi mi nebo tě zabalim do pytlíčku a pošlu jako předmět doličný na policii
tvá genialita bohužel nepředčí tu mou
je mi líto
Tvůj mozek svazuje spíš megalomanie než genialita :o)
Ale ty papírový kapesníky si raději ještě ponechej, pro případ nouze.
hééj, slečna Torolfita - křik v tichu??
Roman_Tik rulezz!
Není co dodat :o))
Když tak toužíš po tom tipu tak tady ho máš. Takový umělec jako ty si ho dazajista beze zbytku zaslouží!