Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSen o broskvové lásce
Výběr: rebecca13
29. 11. 2000
9
1
2777
Autor
wqw
Kdybych tě potkal někde na zemi
má lásko
a jako dcera anděla a broskvové mulatky bys vypadala
nechal bych svoji hlavu
pomalu klesnout do tvého nádherného klína
zášť by proplouvala obloukem kolem nás
lidé by nám možná záviděli
všechny sny by se vyplnily
a v moři by tlumeně začaly zpívat velryby
čas by se zastavil
včera by nabylo a ani zítra nebude
tvé ruce by mě objímaly
tvá pleť by čarovně svítila
a naše děti by si s ostatními hrály v prachu cest
Kdybych tě potkal někde na zemi..........
1 názor
Je to opravdu krásné...jsi takový malý snílek, co?? Určitě se tento sen stane brzy skutečností...
četl po mnoho-té.....jistě že ji potkáš...jde o to doufání, o jistotu v doufání, o víru....
Naplnilo mě to zvláštním klidem a mírem. Hezká představa.
Měl bych jen pár připomínek:
1. místo "začli" by asi mělo být "začali" nehledě na to, že vlastně "začaly" ;-)
2. nabylo má být asi nebylo (překlep? ;-) , ale měníš tam podmiňovací způsob na budoucí čas... nějak to tam nesedí. Spíš bych napsal: "včera a ani zítra by nebylo"
3. no a děti... snad by si "hrály" ;-)
ufo:tebe zatim jen potkavam, jak rozdavas tipy na vsechny strany. Je to jen nahoda, ze si ctu vsechna dila, ktera otipujes, nebo nas mas tak rada a vsechno se ti libi? ne, ze by mi to vadilo, ale je to zajimave....
Kam Ty na ty sny chodíš...? Hezký, máš tam nádherný obraty
:-)
(Ale ty chybičky...je to škoda, zbytečně to kazí dojem.)
krasne snive...ale, jak uz tu bylo, v tomhle jsou ty chyby vic videt...