Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZas a znova
29. 03. 2005
10
0
5144
Autor
Evička
A je tu zas jaro
které doufala ignorovat
v zátiší politické agitky
filozofů novověku
Mužské plémě
je ale k neutahání
jak perpetuum mobile
příroda je vrhá
do náruče
znejistělé rutinérky
a jeho horoucí něha
ji vytrhuje z agónie
jí opomíjeného ženství
až komicky ji zas a znovu
přesvědčuje že
přítulný chlap
a pevný pyj
jsou z darů nejcennějších!
Tak teď fakt nevím, jestli mám tipovat nebo nee. Jsem, sakra, chlap... Ale tak jo, ale stydím se... ;o)
dobrýýý :-)...že bych si to pro někoho vytisknul...? a nejlíp i s kritikami :-)
slonovina2
29. 03. 2005
No jo to nefunguje protože fyzicky to není možný víš...ujiná stavby mozku a ty keci okolo.....je to na lidech dokud budem mi chlaby takový jáký jsme máte vy holky smůlu, je to blbý ale je to nezměnitelný...
slonovina2
29. 03. 2005
...u mě zprava u i zleva dobrý, a výživnej kousek, tipuju. Konečně ženská, která se nezmítá nad zelenou břízkou....
spíš štěstí ne, protože chlapy jsou blbý a ošklivý a vy jste hezké a chytré a tak vůbec, no on ten svět asi není černobílej a některý kluci jsou i dobrý a myslej to upřímně:-))))
přeci Standa ne????Já to tak taky myslím, když už myslím, což není tak často:-)))
slonovina2
29. 03. 2005
...ale dyť Evička do toho jara fakt řízla z tý správný strany, fakt že jo, myslim já....
slonovina2
29. 03. 2005
no není to vždycky dobré být upřímný však víme jak to končí... Ne každej "kámoš" to snese, a tak to je.....Proto se o feministkách dělaj vtipy a u piva se chlapy v hospodě smějou a Standa má po kariéře, sakra copak nikdo nevidí, že noviny maj super moc, já sem ale magor...:-)))
slonovina2
29. 03. 2005slonovina2
29. 03. 2005
no nevim jestli je to happy end, spíš animal end, ale co intelektuální souznění je nadraka, když to nejde v posteli:-)))
slonovina2
29. 03. 2005Katalyzátor_Chaosu
29. 03. 2005
abych si to ujasnil - ten přítulný chlap a pevný pyj je jedna a táž osoba nebo je to myšleno jakkoliv, třeba i samostatně? :-)
:-)) milý vtipálku! to víš, že je to nejhezčí, když je obé pěkně pohromadě! ale člověk by měl být skromný ... :-)) viď?
lecos ... ale bohužel často z toho vyjde nejedlý pejskočičkový dortík :-))