Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePíčovina
30. 11. 2000
2
0
1501
Autor
Ragnarok
Zavřel jsem oči a před nima se mi začala odehrávat historie světa.
Spatřil jsem bílou díru do jiného Vesmíru zabalenou do modrého světla oblaku jakýchsi blesků.
Nevěděl jsem co to je a snažil jsem se je sledovat. Můj zrak však nevydržel jejich žár.
Bylo to divné, protože jsem měl pořád zavřené oči.
Nechápal jsem to a pak jsem asi usnul.
Zdál se mi sen.
V něm byla zas ta díra, ale byla trochu jiná, a ty blesky už vůbec nebyly blesky. Z té díry pocházel život.
A pak mi došlo, že svět je jen o tom jednom.
Teda Ty seš vskutku soumrak bohů... Tedy těch literárních určitě... Ale stejně :)...
Hmm... prázdné... poentu jsem pochopil, ale až z kritik... Pokud tam vůbec poenta byla... a je to nudně zdlouhavé...:o(
Fladdermus
24. 12. 2002Konstantinidisová
05. 07. 2001
Ale jistě, myšlenka v tom je, jenže mi nepřijde zrovna zaznamenáníhodná.
Ten styl mi moc nesedí. A vůbec si nejsem jist, jestli je to lyrická báseň.
Nevim, nevim...i ten nazev mi nesedi a cele je to nejake "divne"...Jestli jste v tom nejakou myslenku nasli, gratuluju, ale ja ji tam proste nevidim.
Nevím jestli je to skutečně píčovina, pokud by v tom byla ta hluboká pointa, kterou jsem si v tom našel, tak by to měla aspoň myšlenku, ale jestli ta pointa je jen v mý hlavě, tak mi nezbývá, než se připojit k Jikovi a Sadímu a porušit tak vše co jsem řekl a kritikách a dát tak za pravdu jikovi, čímž mu složit další omluvu, ale radši budu doufat, že ta hluboká pravda tam je:-)
já myslím, že v tom ta myšlenka je, jen ten název je k ní poněkud transparentní, až moc k veci.
je to legrace :)
proc vraštit čelo a hrát si na vážné kritiky :)) sice drobet vulgární - ale co :)
ŤAP :) za srandu
Miroslawek
30. 11. 2000
Já jsem přírodní člověk. Na mě to je moc ukecané, ověšené abstraktními pentličkami. Dámský klín mám radši nahatý než ozdobený sférickými blesky. Mé pojetí Pičoviny je jiné:
Teatrum mundi
je zázrak kundy.
(Omlouvám se dámám a krasoduchům, jakož i mládeži do 18 let)