Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePřichází čas Ledové královny
Výběr: Javert
30. 11. 2000
12
0
2860
Autor
zirafka
Střípek v oku
z loňska neroztátý
koncem roku
lásky opiáty
utlumí a zmrazí
Motýl v síti
pozdě probuzený
(k sobě jíti
kordy vytaseny)
marně křičí: „vrazi!“
Konstantinidisová
04. 06. 2001
Nezbývá, než se vrátit na začátek a slovy Eternala říci - opravdu dobrý. *!
Ejhle, opiátů se zachtělo.
Tedy, opiáty by tu nějaké byly: je libo morfin, opium, nebo něco přírodnějšího, nějaká ta mrzká tráva, což není opiát, sakra.
Není to přesně ono, rozhodně však nemá smysl měnit jediné slovo. Báseň má zůstat jako celek, jako neměnné kvantum slov. Báseň není diktát z pravopisu, aby se jen tak přehazovaly slovíčka. A mimochodem, právě proto, že opiáty zaujaly vaši pozornost, měli by tam zůstat.
Vlastně bych je tam nechal jako jediné, kdyby už přišlo na odstraňování slov.
Lyrické. To ano. - fh
Hodně dobré... TIPík.
Je v tom síla. Jo, kde jsou ty opiáty? Nějaké by se mi hodily... Utlumit a zmrazit!!!
Mithrandir
01. 12. 2000
Pro a proti sme si s autorkou vyříkali tak zbývá jen napsat, že obsahově je to to co se mi líbí!!!
tipuschopné, velký posun jsi zanznamenal, vyniokající forma, slovník i náboj ... prostě líbí, je to hezké i graficky ... myslím, že na tohle dílko ještě uslyšíš chválu.