věčně seroucí fabriky vědí svoje
nemoc světa vzešla z moře a smrt se do moře zase navrací
ale o tom to nebylo
skvělý, pokušiteli
krásný místa..fakt..tyjo
tahle je moc..*
Hehe koukám
že si osobitě převez i sebe.......
hmmm, nevim... mám teďkon staženej žaludek a cejtim se jak zpráskanej pes... byla jsem tam, odešla jsem a slyšela jsem o tom tisícerý vyprávění... nadšený i zklamaný... šílený věci, chtěla jsem si je nepamatovat...
sedím na židli a foukám bubliny z bublifuku (proč jsou všechny tak kulatý?) a nemůžu se vymáčknout
každopádně jsi to, milý hochu, napsal moc silně... tak, že se mi chvíli klepaly ruce... a právě se pokoušim zavřít pusu (ale to asi stejně neudělám, protože bych se udusila)...
připadám si děsně malá, z toho všeho...
asi tip... jo
máro (-mapo-káro)
sakra, mám fakt ráda, když někdo takhle rozebírá strofy, proto sem se třebas pekelně zasekla na pustině od eliota, když potom člověk porovnává svý představy s těma, co zaklel do slov ten autor a tim pádem se učí umět asociovat jako ten autor a pak když něco čteš, i třeba, co nevysvětlil, tak je to blíž tomu, co viděl...kurva sem se zamotala..sem jen chtěla říct, že to s tou mrtvolou až na kost mi tomu zas dává novej rozměr. páč třebas na kost s bárou kouříme startky. ale to ty nemůžeš vědět. kolik v tom má člověk vlastních blízkejch představ. a to je na čtení to fantastický. jednou bych chtěla do někoho hodit promítačku a až si bude číst, zhasnout, abych všechny ty obrazy, co mu to vyvolává v kebuli , abych je všecky viděla. ale to je fuč.(hehe kdybych mu ale zhasla, tak by nic neviděl a číst by si nemoh)
sem ráda, že teďka tě můžu číst toudle cestou, páč v hells je jak blbě vidět, tak blbě slyšet, hehe..
A hlavně se tam moc kalí... :-) A já moc škrábu - to vim, fakt moc... Někdy stačí hrozně málo a něco mi rupne v bedně a pak jedu a někdy nevim do čeho píchnout a motám se po světě, darmo mluvit. Potom sme ještě se sluncem prováděli hrozně ůchylnou ostudu v metru. Jedna mladá (asi tak 18. let, akorát... ) spolucestující měla lehké červeno modré kalhoty, s velmi pěknými vzory... Panáčci, autíčka, stromečky... He - he. No ale to maso co v nich bylo!!! To bylo jako magnet_se sluncem nás to hrozivě přitahovalo a nakonec sme skončili napůl v kleče před její prdelí - s odpuštenim, to jinak nejde - a naprosto nevázaně sme se dohadovali že já si toho čerstvého masa kousnu a ona pak lízne... :-)
_____<<'¨¨¨¨l]evilllive[l¨¨¨¨'>>_____
chachacha, jako bych vás viděla, sonne s ďábelskym výrazem/fanatizována...chacha(asi se usměju k smrti)(furt cejtim ty brambory, sakra asi si ňáky uvařim nebo nevim)
uf tadyto sem četla asi pětkrát..
prach jsi, kořen
i tam se obrátíš
a ty slyšíš volání stromů
vrať se, vrať se zpátky
pohybem kořenů
šeptají do ticha dharmu
je to výborný, todle a vůbec spousta věcí mě zadrhla..zemřel člověk-zmizel stín boha...kurňa, se k tomu tutově eště vrátim..teďka sem ale mrtvá a du zalehnout k fyzice..
Strašně dobrej začátek, mystickej, trochu zavání gotikou (vysoká okna, obcování s vlastním nitrem)
zvuk hudby se vzdaluje a ty slyšíš volání stromů
vrať se, vrať se zpátky
- tohle je taky hrozně dobrý, hned mě napadla spojitost s buddhismem, což se mi vzápětí potvrdilo dharmou
a i dál se to rozvíjí buddhismem
na obloze čtyřspřeží
v kápi průvodce a kočí
jen kámen připomíná oči
a plameny v nich věčnosti smích zahalí
- to mi tam jaksi nepasuje, nechápu účel týhle strofy
Hodně blízký mi to je, uctivě se klaním, jak moc trefně napsáno
Doufam, že brzo zase něco napíšeš *
Je to děsivě, mrazivě.....a zvláštně krásné....
když už jsem to přečet tak něco napsat musím...nevím jak tě tio mohlo napadnout během nějakýho fesťáku ale budiž stává se...
a ano povedlo se ti to jak sis přál oddělené obrazi a přesto navazující...představuju si ten šot v tv...
Na mě to působí hrozně těžkopádně, ale souhlasím s tím, že některé obrazy jsou velmi podařené. Sestříhal bych to a trochu zrychlil spád.
Uf, no... Možná jste si všimli že tolik reakcí jsem ještě neměl, tagže mě patřičně zarazili... A samozřejmě že potěšili - velice děkuji a skláním se též :-) Netuším čemu to mám přisuzovat... I když vlastně tuším! A je mi líto že se má můza musí učit... Víš, kdybys neprojevila v Hels zájem nikdy bych to nenapsal__Ještě to nikdo neví ale je ti to věnováno_fakt - sem blázen a moje myšlenkový pochody jsou_no koment, rači.
Budhovo učení - Ano, těžko vysvětlit to co pro mě znamená jedním slovem... "zemřel člověk - zmizel stín boha" je parafráze a trochu satyra na Friedricha Nietzscheho.
Na obloze čtyřspřeží je vůz Letící za noci oblohou, řídí ho Smrt - v kápi průvodce a kočí. Když Vitleje mrtvola jak se řiká až na kost, tak pak už jenom kámen připomíná oči... Tak nějak bych vysvětlil tuhle strofu :-)
Těžkopádnost ano, uznávám - vedle gramatiky jeden z mejch problémů. Sem roztěkanej že nemůžu napsat naprosto to co chci :-) Možná to někdo znáte. Tady je to ale určitě částečně cílené_jako noisový nebo kakofonický akordy v hudbě... Nejspíš budu ještě upravovat, ale nějaký razantní škrty nééé, BR!
Samozřejmě že mě tenkrát tahle věc nenapadla celá. To ještě dopíšu do prologu eh... :-\ :-) Tam v té hrůze jsem dělal jenom naprosté fragmenty toho co je tady...
Nevím jestli se mi ještě kdy podaří napsat něco takhle dlouhýho, ale díky vašemu zájmu se budu snažit a rozhodně dneska hodlám večer původně určený k nepěkným ůvahám strávit zároveň i psaním. Mám dost starých věcí ale díky tomu že sem je už na písmáku publikoval vím že se moc nelíbí... A je fakt že nejsou moc propracovaný - asi -
Díky... the MARA :-)
_____<<'¨¨¨¨l]evilllive[l¨¨¨¨'>>_____