Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTy
17. 04. 2005
2
0
2922
Autor
Jehanne
Chci zas ležet v Tvejch polštářích
Cítit vůni Tvejch vlasů
Dívat se do Tvejch krásnejch očí
Slyšet Tvoje nádherný slova
Místo toho hledím
mrtvě skrz svůj pláč
Nicollette
05. 06. 2005
Nicollette+Vojtěch, jděte se oba vycpat nebo se třeba válet v tulipánech, ovšem vaše stupidní kecy do kritik k dílu prostě nepatří. mimochodem váš účel byl zřejmě takový, že jste chtěli být trapní, nemýlím se, viďte? jestli jsem vás neodhadla správně, hluboce se omlouvám (vlastně ani ne), ale řádky psané vaší rukou k tomuto názoru přímo svádí.
Plamínku, neřeš to, někteří lidi prostě používají veřejné servery k tomu, aby na sebe upozorňovali drsnými slovy, pokud to mohou dělat anonymně. K dílu: není to špatné, ale LSD se mi líbila víc:) že by osobní důvody?:)))
Nicollette
19. 04. 2005
měl jsem takovej sen, v kterým jsem se koukal na tvé autorské stránky a něco málo o tulipánech jsem tam zahlídl:)
možná dám do konce tejdne na svý autorský stránky taky nějaké svůdné fotó, takže se má jakž takž anonymita rozsype úplně...
jehanne: tohle dílo je stokrát horší, než ta nejmíň povedená vesnice!!!
měl jsem takovej sen, v kterým jsem se koukal na tvé autorské stránky a něco málo o tulipánech jsem tam zahlídl:)
možná dám do konce tejdne na svý autorský stránky taky nějaké svůdné fotó, takže se má jakž takž anonymita rozsype úplně...
jehanne: tohle dílo je stokrát horší, než ta nejmíň povedená vesnice!!!
Nicollette
18. 04. 2005Nicollette
18. 04. 2005
já byl v Plzni pouze upřenou myslí...fyzicky jsem byl v pražské hospodě, jak už to bývá v pátek večír.Inu, snad prohodíme pár slov na tý Vysočině.Hlavně neodepisuj, že tam nejedeš!!!
jehanne:když už jsem tady, tak ti znova připomenu, že tohle dílo je něco míň než bída s nouzí...
Nicollette
18. 04. 2005Nicollette
17. 04. 2005
Ono to vobec nie je take zle, ako opisal/a Nicolette nado mnou, skor by som len vynechala prolog, ktory sa mi javi prilis krcovity, ako z pesniciek Britney Spears a pridala trosku tych pocitov a atmosfery do Tvojich slov.. o zmene kategorie nehovorim, mozno to Slecna naozaj pisala pre radost:))
Ja by som to nevzdavala, posledne dva riadky sa mi dost pacia:)
Tip: vynechaj tvoj, tvych, tvojich v kazdej vete.. staci raz:)
Drzim paste:)
Nicollette
17. 04. 2005
bez mých rad ohledně rýmů, citovejch fíglů a propagace, má stejně prachmizivou šanci se z těhlech sraček do konce života nějak vyhrabat.
(neber si to jehanne nějak moc osobně, ale je to tak)
Nicollette
17. 04. 2005
to jen k nějakým...když mi moc neladěj do noty.
nevíš jestli už kvetou tulipány?:)))
Vojtěch: Jdu si od tebe hned něco přečíst! - jen trochu hned zbytečné urážet, ne?
asi tak, kdo chce, něco si najde, kdo nechce... Aspoň někteří chápou,... a mě to stačí.
Děkuju samozřejmě za všechny kritiky :)
Nicollette> Bohužel, to co píšeš, je opravdu komické, mosím sa u teho přihlouple usmívat.
vojtěch>Sorry, ale fuck ya! Můj třicetisekundový výlev s názvem Ty, není jediná věc, co jsem napsala. Prvně zkus okoštovat víc věcí, než začneš prázdně kecat, hej?
Btw.-otázka nebyla na menja, ale tulipán už jsem venku viděla :) Aji narcisky. Tož si nějaký opatři...
dlhagi, Silvita, Hestas, Hrbol, kapybary, Spirit, Vika> Dík, že ste sa zastavili.
kapybary:taky jsem sjel nějaké tvíé díla.
jehanne:tak teda pardón.jak je po tvojemu.
JE TO NÁDHERNÁ POEZIE PLNÁ KRÁSNÝCH OBRATŮ A METAFOR.HLUBOKÁ...NEJSEM SI JIST ZDA JI VŠICHNI DOBŘE POCHOPILI....PŘEŠKODA,ŽE NEMOHU DÁTI VÝBĚR
Na to sa dá snad řéct jediné. Bože, co je to jen za blba?! :)) Neber si to osobně, bratře, ale co je moc, to je moc.
Nehodlám sa s Tebou hádat. Na blbé kecy žádná odpověď.
Hahahahahahahahahahaha... tohle je můj upřímný smích od srdce.
myslim ze autorce muzou byt vsechna radoby chytra sluvka pod dilkem uprimne...no hadejtekde