Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNeska uz nic nenapíšu
07. 12. 2000
7
0
3900
Autor
pampelin
Stejně jako kdysi
Used´ básník k PC
By zobrazil krajinky
Znaky jsou však šáhlé
změnily se náhle
v malé Kájínky
Zvláště čárky háčky
nekdy naserou
Hej,pockej,hacku,pockej........................ˇ..........................................................................ˇ................................................a mám TĚ PŘÍŠERO !
A tam je další! c............c............c.. Cétzko
Tamhle zdrhá
Mrha!
Cavalera: jo cecka, to bylo neco!!! a postovni znamky a sneci ve sklenici od okurek a po celem byte...!!! a to nejlepsi nakonec: sazky a dostihy!!!!
:o)!jo myslím že je to dostatečně šílený na typ:o) aneb - děkuju za úsměv
Joo dobrýý, až někdo z vás vymyslí lapací síťku na myšlenky, tak mi dejte vědět .. tu bych zas potřeboval já .. a jestli to céčko někde uvidím, dám Ti vědět! .. ty wole, dyť já musím mít někde v krabici ještě ze základky celej řetěz céček, taky jste s nima hráli čáru? To byla zábava né ty dnešní Pokémoni .. céčka a k tomu ta písnička od Horňáka .. pampelínku, oživil jsi mi dětství .. za to máš u mě jedno céčko zdarma:-))
Hele, a pamatujete na turbánky???
Jak se dělali z bužírek a kdo jich měl víc a barevnější a vrcholem bylo jich mít plnou verzatilku???
Jo jo Sadí .. nebo nedělali jste z takových těch umělých pásek co tím byly převinutý palety s cihlama, takový ty "JoJa"? .. jak se to smotalo za tepla aono se to pak vracelo??
Ne, to byly takový tenký telefonní dráty a když se z nich stáhla ta bužírka, tak se to potom motalo kolem tužky do takovejch turbánku...to byl rok cca: 1970....
Jo já vím Sadí co myslíš .. taky jsem si jednou na konec tý šňůry přivázal klíče .. to byly rány .. hlavně když jsem se netrefil a klíče se mi vrátily .... přímo do hlavy:-))
Pampeline, jsem nadšen! Písmenka a klávesy na útěku před rozzuřeným básníkem - to je téma!Tip a smiling keep!
Básník nasranej formalizovaným zápisem slov. Nápad, jako hrom.
Piš perem! Jen co najdu myš, tak Tě TIPnu.
Je fakt že s tím lapáním písmenek a háčků jsi poměrně originální...
a vůbec jsem se i zasmál
a vůbec sávám tip
Vojtek:jsem ráD,že v tom nejsu sám - máš u mě jeDno malě D :-)
Jinak Ěkuji všem:-)
:-))))) jo, fakt už je lepší dneska nic nepsat :-)))) To s těmi Kájínky mě rozesmálo, řekl bych dobová satira :-)