Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

METRO TŮT

19. 04. 2005
1
0
4041
Autor
gr_4you

Tůtování má, prozatím, malou odezvu v naší společnosti natož ve světě. Nikdo za nás ale, milí tůteři, tůtovat nebude, musíme tůtat sami! TŮT všech zemí spojte se. Jinak TŮTANCHÁMON s námi!!

Proto navrhuji provést v červenci 2005 akci TŮT na podporu TŮT v halvním městě naší milované republiky. Akce by spočívala v tom, že by všichni zainteresovaní Tůtové rozdávali v metru lístečky s nápisem: Udělej TŮT

(Pozměňovací a vylepšovací návrhy vítány. kouzelná_květinka TŮTo akci odmítá, takže je třeba ji zpracovat.)

 

Každý z nás musí přidat ruku k dílu, když jde o TŮT !!


houda
17. 07. 2005
Dát tip
jestli jo, dej vědět sympatizant klubu

já to zařídil už včera že všichni tůtovali, jak o život

gr_4you
25. 04. 2005
Dát tip
nebo bysme mohli shazovat letadla, jo ale v tom už má vlastně prfenství Usáma

mephisto
21. 04. 2005
Dát tip
možna by sme je mohli zhazovat z letadla

gr_4you
20. 04. 2005
Dát tip
Domnívám se, že fšichni příznifci tůt by měli dorazit, ať jsou odkudkoliv. Tůt je třeba propagovat společnými silami. Exkurs do jiných koutů země bych do budoucna nevylučoval, ne? Sám su původem z maravy. Navrhuju, aby se ke konci června konala na Písmákovi přípravná tůtací konference, gde by se domluvili detaily. Do té doby se totiž pokouším odmaturovat při zaměstnání. - I když v září je taky času dost.

gr_4you
20. 04. 2005
Dát tip
Domnívám se, že fšichni příznifci tůt by měli dorazit, ať jsou odkudkoliv. Tůt je třeba propagovat společnými silami. Exkurs do jiných koutů země bych do budoucna nevylučoval, ne? Sám su původem z maravy. Navrhuju, aby se ke konci června konala na Písmákovi přípravná tůtací konference, gde by se domluvili detaily. Do té doby se totiž pokouším odmaturovat při zaměstnání. - I když v září je taky času dost.

pokoušíš? nepochybuji, že to zvládneš.... :-)) návrh se přijímá, podpořím vás ve všech směrech... :-)

gr_4you
20. 04. 2005
Dát tip
JiKo - myslím, že určitě by to chtělo rozdávat ty lístečky na hlavních křižovatkách metrav jeden den. Tůt by vlastně mněli udělat lidé, kteří si lísteček přečtou, čili je předpoklad, že to bude ten den v metru dost tůtat. Samozřejmě nevylučuji další program, třeba i do večerních hodin, kdy by mohli tůtat všichni oraganizátoři a hosté.

for, já ji neodmítám, jen jsem v červenci mimo.... ledaže by to bylo koncem července....tak to by MOŽNÁ šlo :-)

JiKo
19. 04. 2005
Dát tip
jako aby všici tůtli v nějakou dohodnutou dobu nebo prostě jen tak náhodně kdykolif?

Zuzulinka
19. 04. 2005
Dát tip
bude se tůtat při tom tůtování?......já bych tůtla z Moravy..pokud by to neva.....:-))))

71_Art_72
19. 04. 2005
Dát tip
a jenom v této paralele, nebo se může tůtat ve všech paralelách?

Lyskoř
19. 04. 2005
Dát tip
Jé když jsem zakládal TŮTOVÁNÍ doufal jsem že se něco podobného stane... Jsi hrdina!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)))) tůůůůůůůůůůt

Aymi
19. 04. 2005
Dát tip
.))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru