Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sekompost
24. 05. 2005
1
0
4627
Autor
cekanka_ucekana
nevěřim na bílou
to
zetlelý listí
dole v mým břiše
vydává ten smrad
co odpuzuje
a neřikej
že nemáš vlastní žumpu
jenže chodíš do parfumerky
za rohem
a nakupuješ plný koše
deodorantů
a ústních vod
a snažíš se ji zaházet kaviárem
a já
ji chci vyndat ven
a nabírám ji vidlema
ne lžičkou
a někdy i tu tvoji vyhazuju ze sebe
a potom
o víkendu
s koňskejma kobližkama
hnojim na chaloupce
jahůdky a angrešt
abys v zimě
zavoněl ten svuj kompost
voňavou marmeládou
s čerstvým, křupavým rohlíkem
(pro kterej poběžim v šest hodin ráno)
k snídani
smrdět se smí, totiž, jen potichu
Cože?? Snad pochopíš, že nemám moc peněz a kdyby stála víc, než kolik jsem u sebe měla, tak si ji tak jako tak nekoupím!! Víš, jak jsou dnes knihy drahý, pro lidi, co nejsou bohatý??
Jo, se slevou a píšu to sem, kdyby ji tam náhodou zas měli, je to cestou k nástupištím, že by ji tam moh někdo koupit, kdyby měl zájem. A nevím, jak Ty, já radši koupím tu samou knihu levnějc než dráž.
Promiň, čekanko.
Psala jsem to ne proto,že bych se tě chtěla dotknout. Bylo to myšleno tak, že do slev jdou jen knihy, o které není za plnou cenu zájem, což je právě u téhle docela překvapující. Taky mám ráda knížky za míň, než za ty šílený peníze, za jaké je lze koupit normálně a slevy vyhledávám, ale za tuhle bych asi peněz nelitovala. Asi tak. Jen - bohužel jsem ji neviděla ještě ani za plnou cenu, ani se slevou... snad někdy. A ty se na mě nemrač přece :o)))
Já jsem se taky divila, že je zlevněná.. a přece neřekla, že bych ji bez slevy nekoupila....
:-)
Vagina Monology jsem četla už x krát, měli je se slevou u stánku n Hl.n. v Praze.
Nejlepší jsou dalamánky! :o) (bez masa)
Kurnik se slevou? Lidi už zblbli do foroty, že takový knížky nekupujou i bez slevy. Ale vlastně tvá klika, žejo? ;o))
čekanko, to nám říkali buddhisti, že když člověka na někom něco štve, tak že ho štve vlastnost, kterou má on sám- a že má ten prst vždycky obrátit a namířit na sebe- taky mi to vždycky nesedne- třeba když jsem naštvaná, že lidi znečišťujou životní prostředí..
ty jo. doporučuju Vagina Monology, nedávno jsem je dočetla potřetí.. a na ten rohlík s marmeládou mám chuť.
ulita - Vagina Monology jsem viděla kdysi v divadle se skvělou Dášou Bláhovou - husí kůži mám ještě dneska, když si na to vzpomenu, to byl ale mazec. A přesto radši rohlík s kusem masa :o))))
cekanka_ucekana
24. 05. 2005cekanka_ucekana
24. 05. 2005cekanka_ucekana
24. 05. 2005cekanka_ucekana
24. 05. 2005cekanka_ucekana
24. 05. 2005cekanka_ucekana
24. 05. 20050200789032
24. 05. 2005
Eau De Cologne a Nina Ricci sakra - a takový kobližky hotovej Dióóór pro jahůdky :o)))))
Čaroději nemuchlééééj. ;o)