Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSlepice
31. 05. 2005
9
0
3086
Autor
sacco
slepice
tu kráčet vidím
já chuť si nechám zajít
kráčejí naše
účetní
nicoll: fuj... já bych od nich nic nechtěl... :-) no ne, pokud by byly soudné, tak by se nic nestalo, zamyslely by se a poučily..... ale to se nestane.
jazena: máš pravdu, není to tak o účetních.... ale mě je to tady nejvíce na očích.... a stále je rozdíl účetní a účetní.... ale to tady nebudu rozebírat
Tip.
Ani účetní to nemají jednoduché. Znala jsem několik finančních i mzdových a dělat bych to nechtěla. A to jsou už teď na to slušné programy.
Jenže ono to není o účetních, že? Když je někdo slepice, může dělat cokoli, stejně jí zůstane.
Nicollette
18. 07. 2005
studium na OA si dovedu představit velice dobře, studium na OA v Šumperku jakžtak taky, ale studium ekonomického lycea na OA v Šumperku už stěží, to máš pravdu. takže jsem mohl těžko odhadnou, kam tě pak kroky povedou. ale jestli je to flákárna, tak moc s tou vysokou nepočítej.... zakrníš a pak se ti na vysoké nebude chtít makat. a divila by ses s jakými základy účetnictví mohou lidé účetnictví pojmout jako svůj obor a pracovat v něm. není problém dělat účetní, když jsi vyučená pošťačka, číšnice, nebo máš hnojárnu..... a to mluvím z praxe. tak dobře, účtařinu ti přisuzovat nebudu :-) a přeji ti nějakou tu vysokou, ale myslím, že se by ses měla už docela rozhodovat ne?
malinka_hvezdinka
09. 06. 2005
... proč ne? hlavní účetní přece není špatná práce. jo, leda, že bys měla větší ambice.... vysoká.... a pak budeš hoooodně vysoko :-) tak ti to přeji. ale nevěř v závratně rychlou kariéru. takhle to nefunguje.
malinka_hvezdinka
09. 06. 2005
gabe, neříkej, že máš obdobné zkušenosti - a že by snoopík a slůůůníčko taky?????...... :-))))
světe div se!!!!
Bože ochraňůj nás a zbav nás slepic!!!!!!
já k těm slepicím zřejmě budu patřit taky - právě jsem si dělala kurz účetnictví - takže SLEPIČÏ TIP
Slůůůníčko
01. 06. 2005
holky, tak jak není účetní jako účetní, tak není slepice jako slepice. slepičí úlet - to byl fakt úlet, byla to pěkná "ptákovina" :-)) ale líbila se.
_Rebelka11
31. 05. 2005
Jo, paráda. Koukám, že se PAJPU ujalo, a že to vzali do rukou opravdoví mistři. TIP
reb, ještě že po mně nechceš, abych ti šel utírat monitor - já se k tomu odhodlám totiž tak jednou za rok - a obvykle tam pak přibudou šmouhy, které tam předtím nikdy nebyly.... a nevím, časem asi zmizí, nebo si prostě zvyknu. müsli tam nech, třeba ti to bude lépe myslet, až budeš taky psát pajpu.
no drahte - ....vzhledem k tomu, že jsi už taky jedno napsal - zatím sice jen do kritik - tak mohu souhlasit s tím, že se toho ujali skuteční mistři. jak jsem někde napsal, my s gabem jsme tak maximálně blázni, ale to je asi vše...