Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePopocatepetl
31. 05. 2005
17
0
5694
Autor
DRAHT
Kouřový signál
předchází proud žhavých slz
hora naříká
Co vím, tak v haiku nemůže hora naříkat. Chrlit lávu, doutnat, burácet atd. ano, ale nemůže se projevovat jako lidská bytost. Nebo se v tomto případě mýlím???
malinka_hvezdinka
04. 06. 2005
No.. nevím co na to říct.. ve své jednoduchosti je to nádherně vystiženo.. :o) a zachitil jsi tam Vesuvnačinu lásku k sopkám.. a jejich abychtakřekla.. :o) životaschopnost.. :o)
Eilil: Děkujiííííí moc. Ale ta pochvala patří především Vesuvance. Já jsem se nechal inspirovat jejím stejnojmenným dílem a vtěsnal ho do formy 5-7-5. Jsem moc rád, že se Ti líbí.
_Rebelka11
02. 06. 2005
když jsem četla ten název, hned mě napadlo, že to bude mít s vesuvankou souvislost
dílko je krásné, takže další tip / a obrázek taky/
Všem Vám moc děkuji za milé hodnocení a přeji Vám krásný, pohodový a sluníčkový den.
zajímavá forma pro Haiku, nicméně dopněno krásnou fotečkou (kam na ně pořád chodíš? :-))... no a je to pravé haiku, vyvolávající obraz a zanechávající pocit... jen - nechtěl bys mi taky někdy něco napsat? ještě to pro mě nikdo neudělal... ;)
*
zajímavá forma pro Haiku, nicméně dopněno krásnou fotečkou (kam na ně pořád chodíš? :-))... no a je to pravé haiku, vyvolávající obraz a zanechávající pocit... jen - nechtěl bys mi taky někdy něco napsat? ještě to pro mě nikdo neudělal... ;)
*
Čokoládová
01. 06. 2005
gab_1: Nejen PAJPU živ je člověk. Moc děkuji
Pisces: Děkuji velice. Na básničce se určitě dohodneme
dream: Tip od jedné z nejlepších autorek na Písmákovi vždycky potěší. Děkuji
Čokoládová: Děkuji za návštěvu a za TIP
Slůůůníčko
31. 05. 2005
Krásné a výstižné, skvělé jsou i obrázky, udělal jsi mi velikou radost, díky moc :-))) TIP a klub a zařazuji mezi nejoblíbenější