Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTěžká rána opilcova
03. 06. 2005
0
0
3498
Autor
pepička15
Hlava třeští, oči pálí,
Žaludek se houpá,
Dala bych si kafe malý,
Ubalila jointa...
Je to kotel, jsou to muka,
Juditka už balí,
Chtěla bych tu míti kluka,
Co prsa má rád hladí.
Juditka už dobalila,
Kafe ještě vaří se,
Teďko už ho odpálila,
Plíce pěkně škvaří se!
Jsme tu jako čtyři trosky,
Kafe pijem pomalu,
Domu půjdu nejspíš bosky,
Čepici dám na hlavu.
Až maminka uvidí mě,
tak se chytne za hlavu,
řekne:"Dcero, dejchni na mě,
příště chlastej pomalu!"
poslednísklenička:tož, tahle básnička už je docela stará ( rok... ) a myslím, že za ten rok už jsem se naučila trošičku líp ovládata ´řemeslo´, takže teď bych se tuhle náladu snažila asi popsat jinak... ale přestože sama cítím, že tahle básnička není stylisticky úplně čistá, tak ji mám docela ráda... a děkuju za zastavení se:)
poslednísklenička
07. 05. 2006
šakra, šakra, šakra... asi si budu muste začít dávat pozor na pero, abych někoho zbytečně neprovařila, opř. nezneužila jeho jméno k popisování věcí, které nikdy neudělal:)
šakra, šakra, šakra... asi si budu muste začít dávat pozor na pero, abych někoho zbytečně neprovařila, opř. nezneužila jeho jméno k popisování věcí, které nikdy neudělal:)
achchach ta judit jejda jejda no ale co stejne rana opilcova maji sve kouzlo
pepíčku, pepíčku ňák začínám postrádat tvoje básničky a rýmovačky,ve kterejch bych mohla hledat spojitosti a skrytý smysly,Neříkej že jsi zapomněla na písmáka, nebo že si na něj nenajdeš ani skulinku ve svym drahocenym čase. Myslim, že nedostatkem témat to nebude, bře všeobecná morálka se sype na úkor ostatních a hlavně nás :)
Každopádně kdybys potřebovala zdeptat ještě trochu víc než se stačíme zdeptat ve škole za normálních podmínek ,můžu tě ještě trochu zahrnout (nad rámec ,jako bonus) svejma nevědoucíma sračkama,ve kterejch se normálně nehrabu, abych si z toho nehodila mašli,ale když budeš potřebovat tak jsem plně k dispozici.......:)
Tvoje Sue
no, já myslim, že bys spíš než pár plastovejch potřebovala pár kovovejch lžiček:) ale nechci Tě podeňovat...
To by Ti mělo bejt líto! Naštěstí jsem se netrápila moc dlouho, protože mi záhy došlo, že vzledem k tomu, jaký je můj vzhled, by Ti dřív došly lžičky něž bys mě s nima umlátila:)
vehnala jsi mi lzy do sosáku tím, žes mě chtěla umlátit plstovou lžičkou:)
já ? prosím tě, já teď čtu maximálně tak tuny stránek z češtiny, asi se z toho brzy osypu,,,,, :( ,ale že bych z toho měla sečtělý očíčka, to vyloučit nemohu
to ty jsi byla v pátek sečtělá,,,,, :)
ale jenom trošku... dana a majkl byli sečtělejší - a Káču jsem neviděla - škoda:( - v pátek jsem si řikala, že to nesmim moc hrotit... Jaks to myslela s tou lžičkou???
cože?!? zuzi, nečetlas dýl než je zdrávo? Já jestli Ti z toho nezčervenaly očička - tu lžičku vody jsem totiž nestihla - ale ani trošičku :(
napsala jsem ji vloni v listopadu - v době, kdy jste tady spaly
( Ty, Kamča a Aneta ) ... ale strašně se mi líbí:) ... overflow
( smíchovský signály )
chi chi chi,,,,,, řikala jsem si, jestli to sem frkneš :)
to je ta z důchodcovský kafárny, že jo,,,čtyři trosky- to kdyby viděl Marek ,ten by měl radost,,,,,,tatínak a takhle nazývá svý dcerušky,,,, :)