Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seStvoření stvůry
04. 06. 2005
2
0
2375
Autor
Mrakula
Otvírám oči
Ty, jichž povinností bude bdít
Hladím své ruce sněhobílé
S nehty jak trny ve větvích
Růžových keřů
Já, černá rosa padající
Nad ránem posledních
Já, rudá slza stékající
Navěky z očí tvých
Já, křik neustávší
Motýl bez křídel
Spálená můra
Za nocích bezesných
Ta probuzení do svítání
Vícekrát nezkusit
Sladkostí ranních rozjímání
Do věčnosti se zříct
Nad městy v svatozáři
Ve smogu tonoucích
Uprostřed světel amplionů
A aut se schovávat
Utíkat, žíznit, lkát
Já, mlha nad červištěm
Rozprostřevší svůj plášť
Já, okřídlená hrůza noci
Asistent ďábla, katan, vrah
hmmmmm je to mňamózní... * akorát "stvoření stvůry" je dost nešťastnej název.
Tak promiň ádvojko, že jsem si dovolila obtěžovat...
Spíše než k básni samotné jsem posílala avi kvůli Mrakulině větě:
"...No ne, že by bylo nějak brilantní, ale vzhledem k tomu CO tady všechno dostává tipy..."
Ríšo, Mrakuš není na holky. Toť příčina tvého neúspěchu s obrázkem. Naopak jí s ním jen naštveš, ženský se taky porovnávaj navzájem ve sprchách, když sou svlečený. Stejně jako vy chlapi...
(ale ten anděl od Queen byl hroznej...)
Jéje, dík za tip, už sem myslela, že tu se to mé veršotepectví vůbec ale vůbec nikomu nepáčí! (No ne že by bylo nějak brilantní, ale vzhledem k tomu CO tady všechno dostává tipy...)
katanka, fuj, já sem KATAN:-)))
ad Marty: Ty jsi vyhnal upíra? V tom případě je u mne vítán:-)
Tady se někdo naučil vkládat obrázky a teďka tu machruje. Anděl od Queen of the damned byl lepší.
To je zrození upíra? Zrovna jsem jednoho ze svýho povídkovýho příběhu vyhnal.
To je zrození upíra? Zrovna jsem jednoho ze svýho povídkovýho příběhu vyhnal.
,,katan" - (méně známý?) výraz pro kata:-) (či nějaké to ,,pádování" slova ,,katana"; ale to nejsem, i když...)