Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Saša Gr. z hlediska retrofuturismu

Výběr: Jinovata
07. 06. 2005
5
0
701
Autor
gr_4you

www.sweb.cz/alexangr uznávám.... trochu egocentrické


saša gr. z hlediska retrofuturismu

 Saša Gr. zemřel před 70 lety. narodil se roku 2002. Dnes by se tedy dožil rovných 150 let. Přesto je ve skutečně dobré kondici a těší se pevnému zdraví. Pokročilé stádium nejrůznějších nemocí mu však nedovoluje vstát z lůžka. Nedokáže ovšem chvíli poležet a neustále někde poskakuje. Víceméně lze Sašu Gr. charakterizovat jako stabilně pasivní bytost. Mnohdy je přitom přímo vybuchujícím kotlem energie.
Saša Gr. se dívá na svět s úsměvem. Často tak činí v neutuchajícím proudu slz se zachmuřenou tváří. Snad díky tomu je vítán v každé společnosti jako nositel dobré pohody a veselí. Většina lidí je však jeho přítomností otrávena. Vydrží s ním často sedět i celé hodiny a naslouchat hloupým řečem tohoto mládím překypujícího moudrého starce.

(retrofuturismus - bezzásadový styl vracející se ke kořenům budoucnosti, aby v budoucnu byla nastolena lepší minulost)

gr_4you
07. 11. 2006
Dát tip
ho miluju

gr_4you
21. 10. 2005
Dát tip
To se nám ta diskuse o Sašovi Gr. pěkně rozvíjí. Jen tak dál, chlapci!

AAA_AAAB
14. 10. 2005
Dát tip
Je to dobrý.. To StvN: nemusí být všechno vážný, rádoby vážných věcí je tady až moc. Pravda je, že se nad něma často zasměju víc než nad tím, co bylo myšleno vtipně..

AAA_AAAB
14. 10. 2005
Dát tip
Sory, zapoměl sem na avi pro StvNa..

StvN
14. 10. 2005
Dát tip
Souhlasim. Občas je ale škoda, že se vážnost přikládá bezvýznamnostem a na druhou stranu někdo, kdo vážně má něco, co jiní ne, bere svou tvorbu lehkovážně.

AAA_AAAB
14. 10. 2005
Dát tip
Myslím, že tady na písmáku je víc lidí, co vážností plýtvají a gr_4you je jedním z těch, kterej jí neplýtvá, protože jeho "pravdy" (to je ale pěkně vážnej výraz..) jsou psány výstižným vtipným stylem. Prostě ironie nade vše..;-) Jinými slovy, kdyby tady(v tomhle díle) bylo více té oné vážnosti, tak by to ztratilo tu onu jiskru. Ovšem jen dle mého skromného (ale velice oběktivního:)) názoru..

StvN
14. 10. 2005
Dát tip
Beru ho.


Jinovata
18. 06. 2005
Dát tip
hehe :-) vtipné, dostatečně krátké

gr_4you
09. 06. 2005
Dát tip
pisu ruzny veci a stridam polohy. na strankach sou zastaraly veci a jen vzorky. Chci dodelat roman o Skrsli (Chylopteida Chlastkrocanová, strupnatka kulatá) a pak se mozna pustim do neceho vaznyho, ale vtom pripadku hodne vaznyho. ted sem uspesne odmaturoval, cili bude cas stranky predelat a aktualizovat. teste se! Psik - to je verny portret naseho mopu bez tyce.

StvN
09. 06. 2005
Dát tip
Tak jo. Pak dej třeba vědět.

pozorovatel
09. 06. 2005
Dát tip
gratuluju k maturitě oni ji vážně dávaj každýmu:))

StvN
08. 06. 2005
Dát tip
Pěknej obrázek. Už jsem to čet na stránkách a popravdě, próza, klterou nabízíš mě nezaujala tak, jak jsem si zpočátku myslel. Možná mi nejsou blízká témata nebo bych si představoval více vážnosti projevu.

pozorovatel
07. 06. 2005
Dát tip
jako bys psal o mně

Taiko78
07. 06. 2005
Dát tip
nebo psal o sobě a co ten psík? tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru