Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pro mě je Lyryk hrdina!

08. 06. 2005
1
0
5061
Autor
lawyerka

A) CO ZDE POVAŽUJETE ZA PROJEV TOLERANCE? B) MŮŽE BÝT KDOKOLIV JENOM TOLERANTNÍ? C) JAKÁ MÍRA ÚTOKU VÁM TADY OD DRUHÝCH PŘIPADÁ JIŽ HROZIVÁ? D) BOJÍTE SE VYJÁDŘIT K VÝŠE UVEDENÝM PROBLÉMŮM A PROČ? Všechny odezvy do zpráv, budou-li se dotýkat tématu, zveřejním, tak mi raději pište jenom viditelné názory.

 

 

Já vím, takové výkřiky už se dneska nenosí, jsou patetické a směšné, ale někdy jsou potřeba, aby vyvážily zklamání, hořkost a bolest z nepochopení zřetelně chvályhodných snah.

 

Znám Zdeňka daleko z dob, kdy nějaký Písmák.cz ještě vůbec neexistoval. Pamatuji si ho z kaváren, v nichž jsem při svých někdejších studiích práva také pokoušela svůj literární netalent. Z těch dob až do dneška si nesu v paměti úctu k jeho pronikavému úsudku a k nasazení s nímž je schopen řešit i zcela ztracené situace. Jsem asi jedna z mála, kdo sleduje jeho dnešní snahy s určitým potěšením, když vidím, že se mu daří jeho sny významně naplňovat.

 

Ze svých toulek po internetu si též nesu poznání, že všude se komunity na servrech pobratří, potom pohádají a rozejdou, aby se přelily do narůstající poptávky po blíženecké komunikaci ve svém vlastním a jistém prostředí. Je to zároveň výraz svobody i úzkosti, ale i úzkoprsosti. Od malé literární obce na internetu bych spíše čekala naplnění Zdeňkových představ o spolupráci, než rozlamování a drastické rozchody.

 

Mnoha detailům v prvním odlivu ani v tom nynějším jistě zcela nikdy neporozumím. Ale jedno vím jistě. Písmák nepřešlapuje na místě. Zcela realisticky řečeno se stal nepominutelnou součástí českého literárního života. Pořádá čtení. Podporuje úsilí o zviditelnění vytušených, možná v budoucnu legendárních básníků a třeba i romanopisců, kdo ví. Nakonec zakládá časopis a snad dosáhne i vydávání edice písmáckých autorů. Věřím tomu, protože Zdeněk takové věci myslí vážně a nikdy své vize nevzdává. A to všechno ve zcela jiné situaci, než bývalý oslavovaný a legendární webmaster (Olda?). Pokud vím, tak předchozí webmaster nepublikoval ve znatelné míře současně se správou vlastní literární díla. Nepořádal pravidelné literární pořady. Neobjevoval autory a nepovzbuzoval je k hlubší literární práci. Tak co byste po něm ještě mohli chtít?

 

Vzpomínám si zhruba na naše setkání před rokem, kdy mi vyprávěl, že není pro něj únosné organizovat celé dění na Písmáku sám. Lámal si hlavu, jak vtáhnout do hry i ostatní. A jak to dopadlo? Dočetla jsem se tady, že má (on!) pomalé tempo, že včas nevyřešil nějakou redakci podle přání několika jednotlivců. Dokonce, že klíčovou otázku vznikajícího sdružení opět nezařídil on sám. Ale já vím, že sám to právě dělat nechtěl a sháněl spolupracovníky. A právě ti spolupracovníci nyní kritizují a odcházejí. A jaká praktická realizace za nimi stojí? Z hlediska faktů, toho vykonaného, mimo nekonstruktivní kritiku a vykřičené požadavky, zhola nic.

 

Proč tohle píšu? Vím, že mě za to nepochválí ani Zdeněk. Prostě a čistě jen z hlediska touhy po soudné rovnováze. Na opozičním servru Litera si nechutně notují nad „jedním nejmenovaným servrem“. Nevěcnost, hrubost a cynismus je tam i tady v nekonstruktivních diskuzích hrdinstvím. A k tomu musím za sebe dodat, že pro mne nikoliv. Já se nemusím nikoho bát, nejsem na této vaší komunitě ani závislá, ani příliš účastna, jsem jenom čtenářka několika zdejších autorů, které mi z mého hlediska objevil právě Zdeněk. A já mu za to takhle zcela netakticky veřejně děkuju.

 

On mi to odpustí. Vím to. Stejně jako odpustil už dávno i všem svým „odpůrcům“, kteří na tuhle jeho vlastnost nehodlají schválně nikdy přijít. Přitom se jen stačí podívat objektivně na jeho nedávné smíření s oblíbeným chroustjazzem. Kolik z vás by po osobní tahanici a četných invektivách, a přiznejme si i přímých urážkách, mělo tolik vnitřní kázně a soudnosti, aby zanedlouho po hádkách uspořádali čtení opozičního autora, který navíc na pomoc této snaze ještě smazal před čtením svá díla. Pokud tohle nebyla tolerance, tak co jiného jste schopni za toleranci považovat? Žádnému jeho zábleskovému hněvu se nelze divit. Obavy, které mu občas pocuchají nervy lze jistě v klidu pochopit. Pro mne je to samozřejmě o to lehčí, že vidím relativně zblízka a mnohem šířeji jeho obecně nesnadnou životní situaci.

 

Písmák je, podle mne, skvělý projekt, tak se nebojte zvednout hlavy a sebevědoměji se na svého nynějšího webmastra dívejte i jako na člověka, který sdílí stejné existenciální úzkosti jako vy, ale nikdy o nich nebude veřejně mluvit. Nakládá si tolik, že mne pak na chodníku mine. Rozespalý, uzavřený a unavený. No, nevadí, ráda ho pozdravím sama.

 

 

 


Už to mělo bejt 3 dny smazaný:-)

REDH0T
10. 06. 2005
Dát tip
:o)))))))))))))) cinky přečti si můj první nebo druhej komentář pod příspěvkem.... Když to tady čtu, jenom se směju. Je to jako facka jasný - Lyryku - ty transylvánče :o)

Natt_Alli
10. 06. 2005
Dát tip
...já vůbec nechápu, co to všechno znamená, a je mi to jedno. Jen mě překvapilo, jak se tady dokážou lidi fakt ale shazovat - asi že NA NĚ nikdo nevidí. Já si tu noc předevčírem četla básničky jednoho kluka nebo chlapa, no a úplně jsem se zděsila, von tam psal, že když tu básničku, mimochodem dost blbou, myslim, napsal, že se svíjel v křečích(!), pak v autobuse plakal(?), a všichni ho chlácholili, akorát jeden mu poradil gastrogel. Takže se nedivim ani tomuhle - já si ráda píšu, včera jsem si tu supr pokecala, nic víc vod těch písmenek nečekám - a k tomu asi taqky jsou, žejo...to jen na avi vod rudýho čehý...ahoj Natálie.

ledňáček
10. 06. 2005
Dát tip
redhot, cinky : souhlasim :-)

lawyerka
09. 06. 2005
Dát tip
Pomerančová Důkaz o vědomém lhaní je jednoduchý. Píšeš, že lidé odcházejí a tedy oponenti ubývají - to je vědomá lež. Lidé (oponenti) naoko odcházejí (zejména publikují jinde), ale jako oponenti se vracejí, kdykoliv je k tomu příležitost, tebe nevyjímaje. Kdyby v klidu a slušně odešli, nebylo by potřeba, abych se o čemkoliv rozepisovala. Takhle oponenti ubližují atmosféře na tomto servru dvakrát, poprvé vyděračským gestem odchodu a podruhé při svém vynoření při kdejakém sporu. Ale žaluj si mne dle libosti, tohle ráda absolvuji. Takže z omluvy nic nebude. Ale obecně, na takovéhle plky nemám dost času. Diskuze nevznikla. Tak to zítra smažu a hotovo. Svoje jsem si řekla.

papouch
09. 06. 2005
Dát tip
law: Evidentne plkas a nemas ani tucha, o cem. (viz ledňáček) 2) > ...racionální diskuzi... hlavně že ten tvůj výplod je racionální, že...

Layerka: Pobavila jste mě po ranu a za to Vam budiz dik. >>>Důkaz o vědomém lhaní je jednoduchý. Píšeš, že lidé odcházejí a tedy oponenti ubývají - to je vědomá lež. Lidé (oponenti) naoko odcházejí (zejména publikují jinde), ale jako oponenti se vracejí, kdykoliv je k tomu příležitost, tebe nevyjímaje. Kdyby v klidu a slušně odešli, nebylo by potřeba, abych se o čemkoliv rozepisovala. Takhle oponenti ubližují atmosféře na tomto servru dvakrát, poprvé vyděračským gestem odchodu a podruhé při svém vynoření při kdejakém sporu. Ale žaluj si mne dle libosti, tohle ráda absolvuji. Takže z omluvy nic nebude. ----- Tolik oslích můstků v jedné větě (jen pro ty co neznají, vy jistě znáte - oslí můstek není urážka, ale termín, používaný pro určitý jev v textu). To co píšete, je jen důkaz o tom, že Vaše interpretace současné situace je jiná než moje - ne o tom. že někdo z nás lže. Ostatně, Vaším slovům o žalobě se mohu jen smát, protože já o žádné nemluvila. Taková drobná lapálie jako bylo Vaše nepodložené obvinění ze lži mi nestojí za víc než za lehké ohrazení se. Mimochodem, ač lehce starší, vykám Vám - mimo jiné i ve snaze posunoust tón debaty, který jste nasadila, směrem ke slušnosti. Je pro Vás tak těžké se přizpůsobit? :_) Oheň po přilítí oleje hoří - jak zákeřné - uhasme ho :_) Ale máte pravdu ve svém hodnocení - jen nepodložené plky, žádná fakta. Tož krásný oponenty nerušený den a spoustu vyhraných případů Vám přeji :_)

angel1
09. 06. 2005
Dát tip
že tys sáhla pomerančové na nos a ona ho měla měkký! evidentně tedy lže jak tiskne! skvělá metoda, taková racionální, jako celé tvoje psaní

Delahaye
09. 06. 2005
Dát tip
a to mně se zase líbí "pokleslá insinuační atmosféra" :-))) to musí bejt něco moc cool ... to zavedu na pracovišti .-)

papouch
09. 06. 2005
Dát tip
jaká?? inseminační??? .-)

Delight
09. 06. 2005
Dát tip
..hmmm.. A vůbec nejlepší je rozdmýchávat další aféru, resp. pokračování aféry předchozí, sotva utichla.. Fakt zdařilý. A "chvála" by nebylo to nejhorší, co by Lyryka mohlo potkat.. Tenhle stupidní černobílej pamfletek plnej neověřených tvrzení je v dopadu daleko horší, než obyčejná "chvála"!

Hehe, právniččiny obhajoby mi něco připomínaj. Myslím, že Lyryka...

ledňáček
08. 06. 2005
Dát tip
klient, relevantní, důkaz, nepodložené obvinění, soudy, pravnička, tvrzení, apologie, obviňování, motiv, prohlášení, nedůvěryhodnost, obhájce, … Moje desetileta sestra se nedavno naucila nazpamet cely "herbar kouzelnych rostlin z edice Harry Potter; 249 Kc", a pak jejich nazvy korenila svou kazdodenni mluvu. Zila asi rok v domneni, ze ji to kouzelnictvi kazdej uveri.

ledňáček: :)))*

Notepass
08. 06. 2005
Dát tip
dítě: ano, pojďme na pivo a nechme tu hloupě osočovat ty, kteří si to poprávu zaslouží, skončeme tu demagogickou dizkusi a nechejme to tak být - ona slečna právnička ví o celé věci víc, než-li zůčastnění autoři a i přes to, že jí bylo sděleno, jak se věci mají, stále si vece svou - tak ať si ji vece kdyby se za hloupost upalovalo, tak byste, slečno právničko, upalovala seč by vám nohy stačily vám to totiž děsné pálí - možná až připaluje jdu na pivo - už žádná avi, prosím - dodiskutoval jsem!


Podívej se, lawyerko, ty chceš zase nas... celej Písmák? Já myslel, že už tu bude klid... Má cenu říct, že se obě strany chovaly jako prasata, ale takovéhle jednostranné soudy zásadně odmítám. Koneckonců je to on, kdo má nad námi moc a kdo by se měl snažit o klid na tomhle serveru. Lyryk jednoznačně nese svůj díl viny, nebo snad ta bouře nevole byla jen výmyslem nás, tupých, prázdných a nevděčných hlav? Jistě, nemá cenu Lyryka démonizovat, ale kritizovat ho máme právo, pokud je to oprávněné. Tvůj příspěvek je, stejně jako mnohé kritiky Lyryka, příliš černobílý. Navrhuji ti jako výraz kompromisu toto dílo smazat (stejnou věc žádal Lyryk od nás). Nedráždi zbytečně tuto komunitu, už si užila dost.

Aymi
08. 06. 2005
Dát tip
všichni se nudí koukam ... všichni debatují o "Bohu" a zem pod nimi praská ... Lidští supi, dejte si jednou alespoň na tři vteřiny věčnosti klid.

Natt_Alli
08. 06. 2005
Dát tip
Marlboro and Jan Žižka are the best..(.zase mi někdo hodil avízo..)---vy to ze mě nakonec vytlučete.....jen nevim co.

vy to ze mě nakonec vytlučete.....jen nevim co. :)))) tohle je bžunda! tak avi! nakonec tu bude ještě legrace ale né, já už jdu, pospíchám jo jo jooo:)

lednacek a desetileta dcera, cinky a hajka: bingo! :_) slecno advokatko, jste puvabna ve sve zaujatosti - snad bych vam jen doporucila obcas cist i neco jineho nez pravnicke terminy a jane austinovou :_) diskuse s vami v podstate nema valnou cenu - paklize poukazu na to, ze vas argument jaksi kulha, osocite me ze souzeni :_) pokud vim, jen jsme z hlediska sve profesni zkusenosti poukazala na to , co webmaster obvykle dela a nedela zaroven jsem upozornila na to, ze tim nechci soudit, jeslti to lyryk ma delat tak jak to dela nebo ne - doufam, ze se vam pri i te klicce, kdyz jste z techto faktu usoudila, ze soudim, moc nezamotala hlava :_) obavam se ale ze se mi nechce ztracet cas nosenim drivi do lesa, coz by diskuse o dalsi casti vasi reakce bylo. mate proste potrebu zde psat psat jaky je lyryk hrdina a jak jsou na nej lide zli, tak si posluzte. jen na jedno si prosim, dejte pozor: Kdyby oponenti ubývali, neděl by se kolem toho nynější tyátr. Ráda lžeš sama sobě? Nemusíš však lhát okatě navenek. predne nevim o jakem tyatru mluvite? tady a ted se nejaky deje? predpokladam, ze nemyslite tento svuj prispevek? a dale jako pravnicka byste mohal vedet, ze obvinit nekoho verejne ze lhani neni zadna legrace - bud mi dokazte kde jsem vedome lhala, anebo se mi omluvte.

Natt_Alli
08. 06. 2005
Dát tip
...já ho klidně taky pozdravím, jen aby, jak tak spí při chůzi, do něčeho nenarazil - ani nevím, kdo to je, ale zaujala mě autorčina vlajka třepotající se nad barikádou tohoto (dneska jsem tu poprvé a projížděla si při brigiošce v recepci "díla"), serveru. Jedno se mu upřít nedá: podivuhodný, to tedy je(server).

REDH0T
08. 06. 2005
Dát tip
Zdeňku, pěkně jsi to napsal...

Notepass
08. 06. 2005
Dát tip
poloviční povědomí o problémech, přesto celé soudy - jaký to krásný zvyk lidu českého, toliko prostého! který navíc na pomoc této snaze ještě smazal před čtením svá díla - to myslíš vážně?

papouch
08. 06. 2005
Dát tip
bóóžinku ty seš ale naivní :-( D) Ano, bojím, protože kdybych napsal pravdu, tak mě zablokují, jako zablokovali chrousta a další

Notepass
08. 06. 2005
Dát tip
ještě noticka: proč za to, za co byl zablokovaný chroust, nebyla zablokovaná také pink_hunterka? Dvojí spravedlnost? Ano!

Krokodýl
08. 06. 2005
Dát tip
Se Zdeňkem jsem se setkala na nedávném čtení v Praze.Ano, je to hrdina, neb se nebál mých ostrých zubů. Jo,Písmák je fajn....už proto jsem tu. Mohla bych klidně těch pár měsíců tady hodit za hlavu, ale neudělám to. Poznala jsem tu spoustu správných lidí (ale i těch nesprávných)... Dívám se na Lyryka a vidím člověka.... Je mi tu fajn, pod křídly Lyryka cítím se chráněna....a jsem ráda za to, že to tu není anonymní - že se lidé znají - od vidění, od čtení, od zpráv.... Akorát některé lidi bych nejraději vypískala....

zvedavec
08. 06. 2005
Dát tip
moja skúsenosť (i keď niekto môže mať možno i inú): Keď sa mi čosi nepozdávalo, dalo sa s Lyrykom diskutovať. Nebol to prístup diktátora. Dokonca som mala pocit, že tak ako vo mne, tak aj v ňom sa po ukončení diskusie niečo zmenilo. ... Verím, že s Lyrykom sa dá! (ako s väčšinou slušných ľudí) SLUŠNE komunikovať. Ja mám takú skúsenosť. Verím tiež, že ak sa niekomu z nás niečo nepáči, je veľmi správne NEMLČAŤ. Nebojím sa tu vyjadriť sa k ničomu! A ozaj, strach by sme mohli prekonať, inak nakoniec budeme plní "jedu". A budeme sa vzájomne napádať. Zdá sa mi vhodné nie NAPÁDAŤ, ale POKÚSIŤ SA o diskusiu, vytvoriť priestor pre OBOJSTRANNE ÚCTIVÚ výmenu názorov. Lebo LEN v úctivej atmosfére je ochotný normálny človek čosi prehodnotiť. Inak je to NÁTLAK. Nik, kto má akú-takú sebaúctu, sa nedá prevalcovať hrubou silou.

zvedavec
08. 06. 2005
Dát tip
Papouch: D) Ano, bojím, protože kdybych napsal pravdu, tak mě zablokují, jako zablokovali chrousta a další zvedavec: schválne, skús to!!! Skús ale vecne. Budem Ťa sledovať :) a daj avízo

papouch
08. 06. 2005
Dát tip
zvedavec.: nezkusím. Už jsem to jednou zkusil a zablokovali mě. Asi nesleduješ, co se tady dělo!!! Neuč orla lítat. Vlastně papouška. A jsi naivní. S Lyrykem se diskutovat NEDÁ. A jestli něco náhodou jako diskuze vypadá, tak je to jenom bluff, Lyryk si pak stejně udělá, co ho napadne. Já (a mnozí další) o tom víme hodně, víš? To, cos tady vypustila jsou jen růžovoučké domněnky. ---- dál se zříkám jakýchkoliv komentářů, protože je to marné, marné, marné.

no nevim, nevim.... nekriticky obdiv vetsinou dotycnemu moc neposlouzi... ale to je Tvoje vec... svym zpusobem jsi rekla dost zajimavou vec, i kdyz to asi nebylo tvym zamerem: "Pokud vím, tak předchozí webmaster nepublikoval ve znatelné míře současně se správou vlastní literární díla. Nepořádal pravidelné literární pořady. Neobjevoval autory a nepovzbuzoval je k hlubší literární práci. .." Ono totiz tohle neni neco, co by se obecne od webmastera ocekavalo. Webmaster je clovek ktery stavi stranky, udrzuje je v chodu a stara se o webovy server aby slapal jak hodinky a v noci se neodkopaval. Webmaster neni literarni dilna ani Honore de Balzac. Nicmene, aby mi bylo rozumeno, tim nechci soudit co Lyryk dela nebo by mel delat. Je to dospely svobodny clovek a sve cesty necht si hleda sam, tak jako my vsichni a obecne nelze nez mu poprat hodne zdaru. A Tobe, aby Ti tu plamenou, jednostranou a naivni obhajobu, kde z nej delas chudaka obet zleho sveta nemel za zle. Pravnicka jsi nejspis dobra - ale tady nejsi u soudu, a nehajis obzalovaneho. Lyryk je porad jeste tim, kdo ridi tenhle server a ma prostredky jak prosadit svou (napriklad zablokovat uzivatele, ktery mu nevyhovuje). Ve skutecnosti by obahjobu potrebovali Ti, kteri byli nepravem pospineni, ale zda se. ze jsou natolik tolerantni, ze to nechali byt. Nevim, proc Te rozciluje, ze lide odchazeji - neni to nakonec pro Lyryka lepsi, kdyz mu ubyva oponentu a tim mu zbude vic energie na jeho jak pises nelehkou existenci? (a kdo ji nema, ze? nebo tobe snad nosi snidani na zlatem podnose urostly opaleny zahradnik? pokdu ano, budu Ti jeste navic zavidet :_) )

papouch
08. 06. 2005
Dát tip
jenže Olda publikoval, ale pod jiným nickem, aby se to nevědělo!

angel1
08. 06. 2005
Dát tip
takové ódy jsou směšné a nekonstruktivní. Jsou stejným extrémem jako hloupé a zaslepené osobní napadání. Ani jedno sem nepatří.

Šminka
08. 06. 2005
Dát tip
bože...

zvedavec
08. 06. 2005
Dát tip
Papouch : či sa zriekaš komentárov, alebo nie: "Jsi naivní " si NEMUSELvkladať do komentára. Lebo to je to, čo nie je k veci! To je to, o čom veľa nevieš. Ako môžeš bez toho, aby si ma poznal, povedať, že som naivná? A ani mne to nepridá na chuti komunikovať s Tebou. Nie tak som si predstavovala ani diskusiu Tvoju diskusiu s Lyrykom - inak, lebo potom to už nie je diskusia, ale text prešpikovaný niečím, čo diskusii bráni. Výhrady, pozitívne či negatívne postrehy sa dajú napísať aj bez (lichotivého či nelichotivého) hodnotenia vlastností druhého. K veci! píšeš: S Lyrykem se diskutovat NEDÁ. myslíš, že nie ej to tak trochu aj Tvojhou vinou, no, neviem, Tvoju diskusiu som nesledovala, ale zato mám dojem, že i Tvoje diskusie majú rezervy...

andromeda
08. 06. 2005
Dát tip
písmák je fajn a člověk si tady najde spoustu přátel

http://www.pismak.cz/dilo.php?num=165248&&101158950942a6957209b8f


Delight
08. 06. 2005
Dát tip
Todle je tak pjekňoušíšký, že mi to stojí za ještě jedno avízo... Božínku.. :))))))))

Natt_Alli
08. 06. 2005
Dát tip
...a je tu pomníček....

Aymi
08. 06. 2005
Dát tip
Přečetl ... přidávám do své mozkovny, zpracovávám ... znám nyní soudy obou stran. Díky

alina
08. 06. 2005
Dát tip
hodně se mi líbí názor Pomerančové, myslím, že vystihla celou situaci poměrně přesně

ledňáček
08. 06. 2005
Dát tip
cheche :-) zverejnis Lyrykovu reakci ? Nepochybne se tykala veci :-).

Tomaszlosin
08. 06. 2005
Dát tip
Jednak nesnáším chvalozpěvy, ať už se týkají kohokoliv. Jednak mě neskutečně štve snaha některých spojovat tentom server s postavou webmastera (diktátora???). Ten se přece netýká jenom ho!! Krm toho: Prý mu máme být vděční. A on nám nemá být vděčným??!! Měl bys snad tenhle server smysl, kdyby tu byl Lyryk??!! Nechápu, jak ho měkdo může litovat, pro jeho unavenost. Sám si vybral, co chce sělat, jak to chce dělat, v jaké míře to chce dělat a s kým to chce dělat. Tleskám názoru pomerančové.

Tomaszlosin
08. 06. 2005
Dát tip
Chtěl jsem napsat "kdyby tu byl jen Lyryk - překlep.

Natt_Alli
08. 06. 2005
Dát tip
...pro mě je hrdina každej, kdo přežije, když už.........

který navíc na pomoc této snaze ještě smazal před čtením svá díla - to myslíš vážně? (podruhé)

Notepass
08. 06. 2005
Dát tip
který navíc na pomoc této snaze ještě smazal před čtením svá díla - to myslíš vážně? (potřetí)

který navíc na pomoc této snaze ještě smazal před čtením svá díla - to myslíš vážně? (počtvrté a žlutě)

ledňáček
08. 06. 2005
Dát tip
který navíc na pomoc této snaze ještě smazal před čtením svá díla - to myslíš vážně? (popáté)

Notepass
08. 06. 2005
Dát tip
který navíc na pomoc této snaze ještě smazal před čtením svá díla - to myslíš vážně? (pošesté) - a dám to sem třeba desetkrát - a vůbec se v tvém příspěvku vyskytují nehorázné polopravdy, které by si právník neměl dovolit - zřejmě chyba našeho školství, že nechají vystudovat každého

který navíc na pomoc této snaze ještě smazal před čtením svá díla - to myslíš vážně? který navíc na pomoc této snaze ještě smazal před čtením svá díla - to myslíš vážně? který navíc na pomoc této snaze ještě smazal před čtením svá díla - to myslíš vážně? který navíc na pomoc této snaze ještě smazal před čtením svá díla - to myslíš vážně? který navíc na pomoc této snaze ještě smazal před čtením svá díla - to myslíš vážně? který navíc na pomoc této snaze ještě smazal před čtením svá díla - to myslíš vážně? který navíc na pomoc této snaze ještě smazal před čtením svá díla - to myslíš vážně? který navíc na pomoc této snaze ještě smazal před čtením svá díla - to myslíš vážně? který navíc na pomoc této snaze ještě smazal před čtením svá díla - to myslíš vážně? který navíc na pomoc této snaze ještě smazal před čtením svá díla - to myslíš vážně? který navíc na pomoc této snaze ještě smazal před čtením svá díla - to myslíš vážně? který navíc na pomoc této snaze ještě smazal před čtením svá díla - to myslíš vážně? který navíc na pomoc této snaze ještě smazal před čtením svá díla - to myslíš vážně? který navíc na pomoc této snaze ještě smazal před čtením svá díla - to myslíš vážně? který navíc na pomoc této snaze ještě smazal před čtením svá díla - to myslíš vážně? který navíc na pomoc této snaze ještě smazal před čtením svá díla - to myslíš vážně? který navíc na pomoc této snaze ještě smazal před čtením svá díla - to myslíš vážně? který navíc na pomoc této snaze ještě smazal před čtením svá díla - to myslíš vážně? který navíc na pomoc této snaze ještě smazal před čtením svá díla - to myslíš vážně? (spočítejte si to, kdo chcete)

lawyerka
08. 06. 2005
Dát tip
Notepass a ostatní který navíc na pomoc této snaze ještě smazal před čtením svá díla - to myslíš vážně? Zcela vážně. Sama jsem měla možnost to tenkrát vidět na chroustjazzově stránce. Mám ovšem pochybnosti o tom, že by jakékoliv jednání vašeho idolu bylo podrobitelné vašemu úsudku. Vivat drobné špinavosti!

Natt_Alli
08. 06. 2005
Dát tip
nevím, proč pro mě to avi...jsem tu den, pana Lyryka znám míň než Klause, ale tyhle slepičí tahanice taky o lecčems vypovídaj´---

lawyerka
08. 06. 2005
Dát tip
papouch bóóžinku ty seš ale naivní :-( D) Ano, bojím, protože kdybych napsal pravdu, tak mě zablokují, jako zablokovali chrousta a další Jsi snad nyní zablokován? Přesto, že tvoje vyjádření je nepodloženým obviněním, nikdo tě neblokuje. Tvoje holedbání se pravdou není argumentačně relavantní situaci. Pravda musí být prokázána a obhájena v racionální diskuzi, ale nevšimla jsem si, že bys ji vedl. Mluvíš o pravdě a přitom jde jen o tvé přesvědčení.

lawyerka
08. 06. 2005
Dát tip
Natt_Alli Není nijak poznat, že bys o avízo nestál - nestála, nyní to beru na vědomí a avízo ti už nepošlu. Promiň.

lawyerka: och, že ty tak dobře víš, z jakého důvodu chroustjazz smazal své básně neustále tu pindáš o nějakém idolu, kterým nám má být chroust, čili všechno, co dělá, je svaté, ovšem tos po sobě asi nečetla to, co jsi tu napsala - není to tedy nakonec tak, že jediným idolem je tu lyryk a všechno co udělá je svaté - tobě?

Natt_Alli
08. 06. 2005
Dát tip
nic se neděje. Natálie. (...ale já sama avizovala, byť po svym, že jsem "tu" první den, takže snad jasný)---:)

Pravda musí být prokázána a obhájena v racionální diskuzi, ale nevšimla jsem si, že bys ji vedl. Mluvíš o pravdě a přitom jde jen o tvé přesvědčení. :) ano - i tohle je výtečná charakterictika toho, cos tu vyplodila

Notepass
08. 06. 2005
Dát tip
víš, on teď chroust sedí vedle mě - takže možná bysis to měla ujasnit ve své hlavě, jak to skutečně bylo - ono je to, cos napsala, zdánlivě pravda, jen tak vtipně překroucená, že to zase z chrousta dělá toho hajzla - fascinuje mě, že o tom víš více, než-li on!!!

nehledě na to, milá lawyerko, že chroust se o tom, že bude čten v pidivadle, dozvěděl až po tom, co své básně smazal prdlajs o tom víš a troufáš si tu tvrdit, že to chroust udělal schválně, natruc ten právník v povolání je jenom takový džouk, žejo? (uklidni nás)

lawyerka
08. 06. 2005
Dát tip
Pomerančová "Pokud vím, tak předchozí webmaster nepublikoval ve znatelné míře současně se správou vlastní literární díla. Nepořádal pravidelné literární pořady. Neobjevoval autory a nepovzbuzoval je k hlubší literární práci. .." Ono totiz tohle neni neco, co by se obecne od webmastera ocekavalo. Webmaster je clovek ktery stavi stranky, udrzuje je v chodu a stara se o webovy server aby slapal jak hodinky a v noci se neodkopaval. Webmaster neni literarni dilna ani Honore de Balzac. Nicmene, aby mi bylo rozumeno, tim nechci soudit co Lyryk dela nebo by mel delat. Je to dospely svobodny clovek a sve cesty necht si hleda sam, tak jako my vsichni a obecne nelze nez mu poprat hodne zdaru. Vyslovuješ soud a zároveň říkáš, že nesoudíš. A Tobe, aby Ti tu plamenou, jednostranou a naivni obhajobu, kde z nej delas chudaka obet zleho sveta nemel za zle. Pravnicka jsi nejspis dobra - ale tady nejsi u soudu, a nehajis obzalovaneho. Lyryk je porad jeste tim, kdo ridi tenhle server a ma prostredky jak prosadit svou (napriklad zablokovat uzivatele, ktery mu nevyhovuje). Nyní říkáš zajímavou věc ty. Pokud na něj, nebo z jeho hlediska na směřování serveru, někdo útočí, přiznáváš mu možnost zablokovat uživatele. Tedy uznáváš to jako prostředek, který se běžně v komunikaci na internetu běžně používá. Někteří uživatelé se nezastaví před ničím a diskuze s nimi nikam nevede. Jak zde bylo napsáno již před časem. Uživatel se například zaváže, že nebude na server útočit a přesto to udělá. Na to není jiná obrana, než udělat, co bylo prejudikováno. Proč nejsou stejně vehementně hájeni i další zablokovaní, například Vládce_hoven? Protože jsou v tom pouhá soukromá vidění. Pochybné kamarádšofty, které se vydávají za spravedlivou svatou válku. Ve skutecnosti by obahjobu potrebovali Ti, kteri byli nepravem pospineni, ale zda se. ze jsou natolik tolerantni, ze to nechali byt. Podle tebe. Měl by být autor příspěvku Pro mě lyryk KOKOT oslavován jako disident nebo by mělo být takovým útokům zamezeno? Stavíš se i vedle něj? Podle mě by logičtější bylo napsat, že jsem píča já, ale svést moji apologii na Lyryka, to je už chorobná nenávist. Budeme si v ní libovat? Nevim, proc Te rozciluje, ze lide odchazeji - neni to nakonec pro Lyryka lepsi, kdyz mu ubyva oponentu a tim mu zbude vic energie na jeho jak pises nelehkou existenci? (a kdo ji nema, ze? nebo tobe snad nosi snidani na zlatem podnose urostly opaleny zahradnik? pokdu ano, budu Ti jeste navic zavidet :_) ) Kdyby oponenti ubývali, neděl by se kolem toho nynější tyátr. Ráda lžeš sama sobě? Nemusíš však lhát okatě navenek.

lawyerka
08. 06. 2005
Dát tip
Notepass No tak ať chroustjazz vedle tebe vysvětlí, proč ta díla smazal právě před tím čtením? Ráda si jeho důvody nezaujatě poslechnu. Ráda se dozvím i vysvětlení, které tehdy Zdeńkovi pokud vím vůbec nepodal.

ledňáček
08. 06. 2005
Dát tip
Lawyerko - ja si tuhle diskuzi s tvym autorskym dovolenim vytisknu - takovej smich pred spanim, to je luxus :-))) Mam pocit, ze by ti neskodilo sehnat si nejake informace. Evidentne plkas a nemas ani tucha, o cem. Plamenna ohbajkyne :-) hehe ------------------------- btw - nejak jsem v zaplave tvych slov nepostrehla odpoved pro sebe. Takze - bojis se odpovedet, vasniva zastankyne prava ? :-)

šmarjá! notepass promine, že se vám do toho pletu, ale.. proč by měl sakra chroust něco vysvětlovat, když chce svá díla smazat? kde je psáno, že se musíme omlouvat a vysvětlovat? četla jsi vůbec, co jsem ti psala o jednu odezvu výš?

Notepass
08. 06. 2005
Dát tip
někdy na přelomu roku - nevím přesně - poprvé oslovil lyryk chrousta a řekl mu, že by rád četl jeho věci - společně s craerassy (ta to může potvrdit, protože chroust o tom s crae diskutoval) - pak se několik měsíců nic nedělo - pak se po hádce s některými lidmi na písmáku chroust rozhodl, že z písmáka odejde - a smazal všechna svá díla - a v ten okamžik (náhoda??) - mu oznámil lyryk datum čtení (zde mohu hloupě spekulovati ne nepodobně spekulaci tvé, že lyryk nechtěl, aby chroust odešel a tyk rychle jednal poté, co si všiml, že se chroust maže a odchází) - chroust i přes toto dává zděšenému lyrykovi souhlas se čtením svých děl na písmák open jsi na řadě, lójerko - prosím:

lawyerka
08. 06. 2005
Dát tip
dítě_na_skleníku nehledě na to, milá lawyerko, že chroust se o tom, že bude čten v pidivadle, dozvěděl až po tom, co své básně smazal prdlajs o tom víš a troufáš si tu tvrdit, že to chroust udělal schválně, natruc ten právník v povolání je jenom takový džouk, žejo? (uklidni nás) Zkusím si tvoje tvrzení ověřit. Ale pokud vím já, tak tohle pravda není. Opět je to tvrzení proti tvrzení. Mám obavu, že shromáždit o tomhle důkazy nebude možné. Vůbec je důkazní nouze ve většině toho, kdo tady, co tvrdí. Přesto tady slyším okřikování Zdeňka, že nemá právo tvrdit, co si myslí on. To je poněkud komické na jím spravovaném serveru. Já také nevydávám svoji apologii za pravdivé tvrzení. Říkám jen svůj názor, protože cítím, že by být vysloven měl. Přesto, že se to ani Zdeňkovi nelíbí. Pokud některé věci jím nemohou být vysloveny, měl by to někdo zkusit za něj. Protože jinak by se zde vytvářel dojem, že jsou oponenti ve většině. A to pravda není, většina jen z ustrašenosti před terorem disidentů mlčí.

lawyerka
08. 06. 2005
Dát tip
Notepass Podle toho, jak situaci popisuješ, nemusí být nepravdivá. Pokud bylo naplánováno čtení, nebylo by slušné, aby chroustjazz před smazaním poslal zprávu, že to dělá? Že to čtení třeba i odmítá? Udělal to? Podle mých informací nikoliv. To ovšem neznamená, že by bylo možné důkazně z hlediska motivu jednání odmítnout tebou nastolené třebas skutečné důvody. Oběma se to jevilo zcela rozdílně a na základě toho pak jednali. dítě_na_skleníku Upřesni prosím otázku, na kterou požaduješ odpověď. není mi teď zcela jasné, co jsem ti nezodpověděla.

ledňáček
08. 06. 2005
Dát tip
no...to bylo asi na me, ze ? "zverejnis Lyrykovu reakci ? Nepochybne se tykala veci :-). "

Notepass
08. 06. 2005
Dát tip
l: je poviností hlásit mazání děl? zabránil lyrykovi tím, že se smazal, ve čtení? navíc - lyryk se několik měsíců neozýval prostě si teď jen snažíš zachránit hořící zadek takže opakuji - CHROUST SE SMAZAL A AZ POTE BYLO MU LYRYKEM OZNAMENO OFICIALNI DATUM CTENI. CHROUST I PRES TO, ZE MEL SVA DILA SMAZANA, NEZABRANIL LYRYKOVI ANI V NEJMENSIM POUZIT JEHO DILA PRO VEREJNE PUBLOKOVANI - je to dostatečně pochopitelné? prostě si ve svém příspěvku napsala zjevnou nepravdu - tak si ji, prosím, oprav

lawyerka
08. 06. 2005
Dát tip
Notepass že lyryk nechtěl, aby chroust odešel a tyk rychle jednal poté, co si všiml, že se chroust maže a odchází Tohle tvoje tvrzení je v kontextu toho, že je Zdeněk hlavně obviňován naopak z vyhánění chroustjazze, velmi kuriózní. Myslím, že tvé rozmítání o motivech činů jiných lidí, než jsi sám, zžejmě podléhá počasí nebo jinému typu náhodnosti? Asi jak se zrovna hodí.

lawyerka
08. 06. 2005
Dát tip
Notepass Jistě není povinnost hlásit mazání vlastních děl, ale za dané situace by to měla být samozřejmá slušnost. Ta zřejmě tvému klientovi chybí. Pak mi ovšem jeho prohlášení o věcech ostatních zavání stejným pocitem neurvalosti a drobných selhání. Je prostě nedůvěryhodný.

lawyerka
08. 06. 2005
Dát tip
pro ledňáčka 08.06.05 06:46 Lyryk [odpovědět] [smazat] [do archivu] [přep] Evo!!!! ty jsi fakt šílená právnička .-))))) neblbni, chvála je to nejhorší, co se mi teď může stát... Od díla: Pro mě je Lyryk hrdina!

přesně tak - tvrzení proti trzení každý věří tomu, komu věřit chce a vzhledem k tomu, že ty už sis svého "hrdinu" vybrala, vypadá tvůj příspěvek tak, jak vypadá říkáš, že si všechny důvody a názory obou stran nezaujatě poslechneš, to ti ale málokdo uvěří

Notepass
08. 06. 2005
Dát tip
(zde mohu hloupě spekulovati ne nepodobně spekulaci tvé, že lyryk nechtěl, aby chroust odešel a tyk rychle jednal poté, co si všiml, že se chroust maže a odchází) - jsem napsal - tzn. že jsem poukazoval na tvou hloupou domýšlivost tím, že jsem podobně jako ty spekuloval, ale uvedl jsem to!!! já nevím - tobě už nezbývá skutečné nic jiného, než-li hloupě vytrhávat z kontextu

ledňáček
08. 06. 2005
Dát tip
jeeeee, takovy poteseny je to :-)) kuju

lawyerka
08. 06. 2005
Dát tip
dítě_na_skleníku říkáš, že si všechny důvody a názory obou stran nezaujatě poslechneš, to ti ale málokdo uvěří V čem tě neposlouchám? Obhájce poslouchá žalobu a namítá. Nic víc, nic míň. Každý má na obhajobu právo. I Zdeněk.

panebože! já nikomu právo hájit se neupírám nebo jo? pouze konstatovalo, to - dítě, že nezaujatostí se vzhledem k tomu extu nad námi, ohánět můžeš jen těžko a nikdo ti to neuvěří

lawyerka
08. 06. 2005
Dát tip
Zatím největším zklamáním je pro mne vaše neschopnost držet se racionálně tématu a respektovat argumenty, nemluvě o základním nerespektování mých otázek v prologu. Celé to ukazuje na to, že upálení čaroděje je tou jedinou myšlenkou, již dokážete mít na mysli. To je velmi nedůvěryhodné. Tento přístup zde vytváří zbytečně pokleslou insinuační atmosféru. Je to i vaše škoda a ztracený čas.

nimby
08. 06. 2005
Dát tip
Nemohl by nějaký zasvěcenec, (ne, paní Apology, vy ne; vy působíte silně zaujatým a nasupeným dojmem) někdo s chladnou hlavou a hlavně bez emocí, sesumírovat v nějakém traktátu, co se zde vlastně dálo. My nově příchozí nemáme šajn o co tady běží. A jak je vlastně možné, že pan L. může někoho vyhodit za názory jakkoli třeba nevkusné. A lze se těchto ještě dohledati?

lawyerka
08. 06. 2005
Dát tip
dítě_na_skleníku Nezaujatostí bylo myšleno to, co musí dělat denně každý právník. Hájí svého klienta, ale musí zcela bez emocí a osobních vazeb dobře poslouchat, co říká protistrana. Kolikrát se to samotnému klientovi nelíbí a ztrácí důvěru ve svého obhájce.

dobře odpovědi se mi tady dostalo (jako jinde ne, kupříkladu), takže jsem relativně spokojená a jdu do háje mě tohle nebaví notepass, pojď na pivó!

lawyerka
08. 06. 2005
Dát tip
nimby Složité situace mezi protivnými stranami leckdy nepopíše ani konečný rozsudek. Pravda může být jenom dílčí a každý si musí svou orientaci hledat neustále sám. Tak hledej. Pro dnešek se loučím.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru