Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePostmoderna
Výběr: zuzuzu
10. 06. 2005
2
0
2674
Autor
Implicite
Je mi líto, když pláčou bílé mraky,
je mi líto, když pláčeš taky,
je mi líto, když se snažíš držet normy,
je mi líto, když soudíš dle vzhledu,
když do těsta tiskneš jakékoliv formy…
..
Lidskou zbraní jsou pudy,
spojuje nás násilí a strach,
nekoukej co koluje o tobě za bludy,
klidně si vystrč tu svou prdel,
stejně po tobě zbude jen prach…
.
Nevadí!
Zbav se pocitu zatracení!
Jiné pobaví tvé chování!
Neva.
.. oni zas baví tebe, třeba … třeba, jak „cool“ mluví..
Olomouc, 17.5.05
to bych se ovsem nesmel ztracet v notach...kazdopadne by to bylo zajimavy...)), diky..
rýmy mraky-taky, strach-prach to už není 100 let ono:-)
Na poesii navíc příliš konkrétní a tím, v tomto případě, i odhalující mělkost myšlenky:-)
rýmy mraky-taky, strach-prach to už není 100 let ono:-)
Na poesii navíc příliš konkrétní a tím, v tomto případě, i odhalující mělkost myšlenky:-)
já bych to ocenil i tak zaujalo mě to a ono se to ještě k tomu jmenuje postmoderna a je to napsaný v olomouci?...
Implicite: promiň, nevěděla jsem, co bych jiného napsala...rýmy na začátku mně nevadí-asi nejsem náročná...každopádně se mi ta první sloka zdála hezká tou jednoduchostí...celek je zvláštní, nevím co k tomu říct dál, tak se na mě nezlob...
zuzu:nejaky "holomocak" a sociolog (nebo aspon milovnik postomoderny:-))
diky, jsem rad ze te to zaujalo...
embriott - no, podivejse kazdy netvori jako ty shluky slov, kterym rika hluboka myslenka, ktery ovsem "rozumi" jenom on..pokud chapes poesii jen jako neco nadlidskeho, neuchopitelneho (nechtel jsem psal transcendentalniho:-), tak ze sebe delas blaznivyho vedce...
tak vzdycky se neco najde - nekdy si to jeste tak trosku paranoidne vymyslis, nebo primyslis..neustale lidske problemy:-)
clovece dam ti tip protoze takhle uz skoro nikdo nepise. Mam rad starou dobu tudis i rymy tohodle typu. Obcas :o)