Moc se mi to líbí, i když slova jsou velice smutná, ale bojuj a nevzdávej se nebe bude zase bez mráčků a bude svítit už jen to sluníčko, které uvidíš aj přes brýle...tip
sundáme si brýle ... a slunce bude zas svítit. Líbí. Tos mi kápnul do noty. :)
kočka: diky, jsem rad, ze nejsem sam s urcitym pohledem na svet, nazory..
poulett: i tobe dekuji..nevim co napsat dal.....mej se pekne..
Mně se forma taky nelíbí. Ono to tak třeba nevypadá, ale neni samo sebou napsat dílo tak, aby spolu obsah, forma a styl vyjádření tvořili celek.
barvotiskovej kýč - to dílo. To není hodnocení tebe, ale toho textu - všechna ta velká slova - anděl, kříž, láska, samota, smrt, strach, čas, slunce - bez ladu a skladu naházená - zapletená do laciné myšlenky, že čas rány zahojí - jsou mi krajně odporna. Na zašlém lesku těchto slov už se dnes nikdo nepřiživí - polopatickej blábol.
Možná to byla dobrá myšlenka, ale špatně zachycená.
Zkus někdy jen tak sednou a říct si: "Teď něco napíšu," ale nepřemýšlej tolik nad vyjádřením toho, co jsi napsat chtěl. Jsem jen čtenář, který staví své kritiky na pocitech. Z tohohle mám pocit, že je to překombinované a napsané na efekt - prostě umělé.
StvN: diky - ani jsem se nesnazil napsat neco komplexniho (asi ani na to nemam)..uvidime do priste..
Budeč: hmm..budu muset nad tim popremyslet a zas se snazit nekam posunout (snaha se pocita:-) ))..myslenka neni lacina, alespon sem ji tak nechtel - tak jsem se citil, kdyz jsem to psal...kazdopadne diky...
Taitalo: trosku me mrzi, ze to pusobi umele a vykonstruovane, protoze by pak i moje dojmy a pocity byly vykonstruovane a umele...ale tak trochu chapu, co tim asi myslis..rozhodne sem rad, ze si mi ozval/a ....
Trochu umělosti tady cítím... trochu sázky na jistotu.
no, neznas me, takze tezce vysvetlovat, ze to tak neni..
.. kazdopadne tohle dilko nevzniklo stylem "tak si pekne sednu a napisu , cose jim bude libit" .. je to psany ze me - je to urcity vyjadreni se .. ale, jak rikam, tezce vysvetlvat pres "umely" pripojeni..
..to, ze se ti to zda umely je (mozna) i kvuli tomu, ze si to nepochopil (mozna ani nechtel) smysl tehle basnicky - precetl sis jen formu a tim to zkoncilo ..