Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKalhotky vs. tanga
24. 06. 2005
1
1
7243
Autor
Slůůůníčko
Tanga? Boxerky? Klasické kalhotky? Stahovací kalhotky? Bezešvé kalhotky? Na ostro?
Nebo podle situace? K jízdě na koni? V létě? Pod sukni? Pod bokovky? Když víte, že se nebudete svlékat na veřejnosti? Když víte, že se svlékat budete? A právě teď?
Nese vaše prádlo nápisy dní v týdnu, oranžové a zelené proužky či se pyšní krajkami?
Obsahuje váš prádelník nějaký zvláštní kousek? A tak...
1 názor
Slůůůníčko
19. 07. 2005Slůůůníčko
16. 07. 2005Kpt_Pejsek
29. 06. 2005Kpt_Pejsek
29. 06. 2005
hehe... mno málokteré žencké tanga vlastně sluší, žeano... ale proti hustu...
no a b(r)okovky jsou děsný kalhoty podle mýho nemoderního názoru... ale gaťky se sníženým pasem jsou celkem fajn, akorát mi moc neslušej, no :-)
To já chodím zásadně "na ostro", protože jeden nikdy neví kdy může "něco" být, a netřeba nekrofilovi klást do cesty zbytečné překážky - ještě by ho mohlo něco vyplašit a bylo by po mejdanu. Nepříjemné dny mám pořád. Být mrtvá není nic kór moc příjemnýho. Pokud je ale řeč o "těch dnech", tak ty mám zatím ještě také pořád. Ale bude už nebude mít co opadávat, tak bude konečně klid.
A není lepší se k "těm dnům" postavit čelem, když už s nimi nic nenaděláte? Mně se hrozně líbila loni v Praze výstava "Tento měsíc menstruuji". Třeba i proto, abychom my chlapi vzali v úvahu, že už dost vás obtěžuje příroda a že bychom aspoň my měli být na vás hodnější :-)
Kpt_Pejsek
28. 06. 2005Kpt_Pejsek
28. 06. 2005
A je vůbec potřeba mít na sobě nějaké kalhotky? ;-))
Ale ne, ony kalhotky někdy vzrušují víc než jejich absence, prátvě tím, že dráždivě zakrývají-nezakrývají :-))
Můj názor - jak kdy a jak na kom.
Mimochodem, a co barvy? Díky dnešní módě krátkých trik a nízko posazených riflí mám celkem přehled, že nejvíc se dnes dosí bílé, černé a červené, což se asi moc nemění. Ale už jsem myslím někde zahlédl i ty maskáčové... inu proč ne, třeba při přípravě nějakých hrátek v letní přírodě to může být stylové :-)
Když se svlékat nehodlám, mám nepřiléhavé kalhoty, nebo jsem doma, nosím klasiku - bílé bavlněné kalhotky od Spencra... Když mám přiléhavé kalhoty, sukni apod, nosím hladká tanga všech možných barev (od bílé přes pastelově růžové, modré až po černou)... A pokud vím, že by mohlo něco být (něco intimnějšího než letmé dotyky - no i někdy pro osobní pocit při letmých dotycích) mám v prádelníku pár epesních kousků - červená krajka, rajcovní obrázky, mašličky, vyšívaná krajka na průhledném nic a tak...
Jo a pod šponovky na lyže nikdy tanga!!! Neboť hrozí akutní poškození jemné kůže zadnicové odporným opruzením a následným rozškrábáním...
Poznámka... A pro ony nepříjemné dny, které by každá slečna, mladá maminka i zralá žena nejraději vyškrtla z kalendáře... tak pro ty mám speciální pevné kalhotky, protože byť to tvrdí každá lepší reklama, tak ať jsou s křídly nebo bez dělají si mezi stehny, co se jim zrovna zlíbí...
Sorry Slůůůňo, ale ty bych na sebe nevzal a honem někdo ze mě sundejte tu ženskou
Slůůůníčko
25. 06. 2005Slůůůníčko
25. 06. 2005
s pentagramem??? :/ zas nekdo..
je mi jedno jaky pradlo, povetsinou ovsem cerny..
empty? ztichni:))))
To seš ty tam nahoře?
Pokud ano tak tě musím se zármutkem upozornit, že máš nedostatečně vyvinutý penis.
mmch:Slůůůníčko, já svůj názor na věc již vyjádřil. a ty, když už ses taky rozhodla rozpoutat takovou diskusi, měla by ses sama přiznat, jakže to s tebou je;-)
Tanga jsou dobrý,ale zařezávají se.
Klasický kalhotky si člověk bere,když jde na prohlídku k doktorovi a na návštěvu k babičce...
Slůůůníčko
24. 06. 2005
když chci být svůdná tak krajky a vyšívaný tyl , růžová, červená, černá..