Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

blesk

12. 01. 2001
3
0
3860
Autor
Open

starka

tady bylo srdce

bilo blízkostí

z nebe vyjel blesk (taky bráška)

a rozdělil ho

na dva kameny


přesmutné ale znáš ten trik, že kámen je jen sýr *

Open
21. 03. 2001
Dát tip
Me se libi kdyz je v malu vsechno, nevim jestli se to vede, koukam ze se pro nekoho informace ztracej, co s tim?

Falka
05. 02. 2001
Dát tip
Cava: Nejdee jen o pohodlí... ano, je to zbytečně složité, ale uznej, že na internetu většina lidí musí šetřit s časem, takže seznam Nováčci v posledních třiceti dnech ti nic neusnadní, navíc ti i tak budou snadno unikat, když nebudeš seznam kontrolovat pravidelně a neustále porovnávat, co už jsi četl... zvýraznění je asi nejjednoduší cesta pro všechny, kteří chtějí být informováni... :o)

IVANOL
24. 01. 2001
Dát tip
Tahle úsporná poezie mne zabije, sorry , nevím co s tím. Mně tam prostě chybí víc jasnejch indicíí. Asi sem omezenej...

Cavalera
19. 01. 2001
Dát tip
Teď jsem si všimnul, že je tady odkaz "Písmáci v posledních 30ti dnech", takže si jednak sypu popel na palici za svou neznalost a dvakrát tolik ho sypu Vám všem, kteří jste chtěli nováčky zvýraznit s tím, že chcete vědět, kdo je tu nový a jak píše. Musíte víc koukat:-)) .... takže další miliontá zbytečná diskuze:-)))

Vio
19. 01. 2001
Dát tip
Cava, a co když se tu zaregistruje a něco sem dá až po těch třiceti dnech. Já jsem rýpal, co? Nicméně si myslím, že nemohu u všech neustále kontrolovat, jestli jsou v tom seznamu nebo ne. Takhle bych to viděl hned.

Cavalera
19. 01. 2001
Dát tip
Jasně Vio, ale tö už jde pouze o větší pohodlí a nikoli o to jak zjistit jací jsou tu nováčci. A nevím proč se někdo regidtruje, když sem nemá během mě¨síce co vložit ... aby si obsadil nick? To už je ale zase problém něčí jiný a pokud dá přednost nicku před možností být v kategorii, to už je každého věc .... Ale jinak jak už jsem někde výše řekl ... jsem klidně pro zvýraznění:-))

Merle
16. 01. 2001
Dát tip
open: když nečteš ani úvod, ani help, je to pak těžký...

Vio
16. 01. 2001
Dát tip
Milá Rivko, znak # tvoří opozici k Printově * Zbytek ponechám bez komentáře ;-) Open, sorry, že Ti sem píšu takové bláboly, ale doba si to žádá ;-)

Rivka
16. 01. 2001
Dát tip
Díky za osvětlení:))

Vio
15. 01. 2001
Dát tip
Dávám nováčkům 3, maximálně 5 dílek na zviditelnění ;-))) Rivko #! ;-)

Rivka
15. 01. 2001
Dát tip
Cavalera: Fajn, slibuju, že budu první, kdo ti připomene tvé připomínky, až to nebude fungovat, popel na svou hlavu dodám vlastní:) Vio: Odpusť mou neznalost, ale znamená něco zvláštního těch 5 paznáčků na konci? (tedy vlastně ten první z nich):))))

PetrViP
14. 01. 2001
Dát tip
Falka: v tom případě ano, prvotina je velice zavádějící pojem! a dokonce bych navrhoval, aby se to zobrazovalo u prvních pěti dílek v u nového autora automaticky spolu s běžnou kategorií (nějaké označení, jako byla u arény hvězdička...) já totiž čtu nové autory rád, pokud rozeznám, že je to nový autor:) jinak jsem z nedostatku času nečetl ostatní přispěvky, sorry...

Falka
14. 01. 2001
Dát tip
Rivka@Cavalera: V zásadě souhlasím s Rivkou (což Cava ke konci v podstatě také). Cavalero, k tomu, co jsi napsal naposled, víš, já také čtu hlavně své oblíbené a potom nováčky (kterých určitě dost přehlédnu). Prostě není dostatek času číst tu všechno a prozkoumávat, jestli autoři děl, která se mi zdála nezajímavá, se nezměnili k lepšímu. Samozřejmě, že když má dílo dostatek tipů, nebo třeba je neobvykle hodně tipů u autora, kterého většinou ostatní moc netipují, tak se nechám přilákat (ostatně, k tomu by také tipy měly sloužit). Zviditelnění nováčka bych uvítala např. na první tři až pět děl. Krásný den všem :o)

Rivka
13. 01. 2001
Dát tip
Cavalera: Mohu-li osobně:) - předpokládám (aspoň podle ohlasů) mám pár stálých čtenářů, tedy jsem viditelná. Jenomže v době, kdy mě ti lidé číst začali, se na Písmákovi objevovalo tak pět nebo šest dílek denně - tudíž každý nový příchozí byl dost nepřehlédnutelný. Osobně bych řekla, že nějaké (třeba i automatické) zvýraznění nového autora by nebylo na škodu, prostě jen proto, aby si lidé všimli, že tu vůbec je... Ne proto, aby se mu zvýšila čtenost, pokud nebude dobrý, stejně bude nízká (od dalších děl). Když už jsi přišel s tou "pracovní" paralelou - jistě, nikdo před nově příchozím nepadne na zadek. Ale většinou si aspoň všimnou, že přišel a pozdraví.:) Tím je zaregistrován - a další je už na něm, trvalou pozornost si musí vypsat...:)

Cavalera
13. 01. 2001
Dát tip
Rivka: Mohu-li i já osobně:-) I já mám pár stálých čtenářů. Já jsem sem vstoupil na konci listopadu a jsem tu tedy ani né měsíc a půl. A opět znám spoustu dalších a úspěšnějších autorů, kteří přišli ještě po mě. A taky na sebe neupozorňovali žádným auditkem, upoutávkou, nebo výkřiky na chatu. Tím jediným, čím na sebe upozornili byly jejich díla. A určitě se mnou budeš souhlasit, že během prosince se počet autorů zas až tak katastroficky mezvýšil. Ostatně koukal jsem na návštěvnost inventora, který tu má onu polemiku nad mazákama. Jeho první dílo zde má návštěvnost 60 a druhé 62. Takovou návštěvnost nemají u řady svých dílek ani oni "mazáci". Kde je pak problém?

Rivka
13. 01. 2001
Dát tip
Souhlasím - nezvýšil:) Problém - trošku se míjíme v jednom: ani jeden z nás nepovažuje první upozornění za nezbytné, rozdíl je v tom, že já si myslím, že nemůže škodit, zatímco ty (jak jsem pochopila), si myslíš, že když to vyjde nastejno, pak nemá cenu něco měnit a na nového autora upozorňovat:) Pokud jde (opět - ach ta sebestřednost) o mě, já bych docela uvítala takové upozornění, nikoliv pomocí auditka či upoutávky (na chat nechodím):) Prostě proto, že všechno číst nestíhám a v záplavě šedesáti děl denně (to číslo tu, tuším, někde uváděl Lyryk) mohu autora, který by mě zajímal, lehce přehlédnout. Tak si říkám, mít možnost přečíst své stálé oblíbence a být upozorněna na to, že sem přišel nový autor, kterého si můžu přečíst a mezi oblíbence zařadit, by skutečně nebylo nic tak hrozného:)) (Já vím, sobecká pohnutka - leč nikoliv "kolektivu" škodlivá - tak proč ne?):) Ne že bych na tom trvala, prostě na někoho třeba přijdu později a přečtu si ho zpětně...:)

Cavalera
13. 01. 2001
Dát tip
Máš pravdu a dalo by se souhlasit celkem bez výhrad, až na jednu malinkou. Z toho co jsi řekla zjednodušeně vyplývá, že si potom přečteš své oblíbené a pak mrkneš na "novorozence". Co pak chudáci Ti co jsou mezi? U některých víš, že jejich styl Tě neoslovuje, ale většinu z toho zbytku stejně neznáš a je to opět dílem náhody, jestli se na ně koukneš a přitom možná píšou lépe, než by se mohlo zdát. bla bla bla bla .. no dobře zvedám ruku pro týdení zvýraznění nováčků:-)) Když píše blbě nepomůže mu to, ba naopak a pokud píše hezky je jen dobře, když se dostane do podvědomí. No jo přesvědčila jsi mě, ikdyž na svých výhradách trvám, ale neboť jsou jen nicotnými plácáními mušími nožkami, vsouvám si je zpět do sáčku a ukládám na dno krabice, kteroužto zasouvám do zaprášené police v té nejtemnější komoře v nejhlubším sklepení. Ať tedy svítí bažantíci tlustým oranžovým písmem:-))

inventor
12. 01. 2001
Dát tip
upoutávka slouží k čemu je nutno, například upoutat na sebe pohled, tady ti do sebe zahledění mazáci už nejsou ochotni vstřebávat nové lidi, pokud nepoužiješ upoutávku, tak jako bys nebyl!

Vio
12. 01. 2001
Dát tip
Inventore-lyryku, už zcela otevřeně: Jdi se bodnout! A neházej všechny do jednoho pytle. Děkuji S úctou Violator P.S. Tohle nemám zapotřebí. Holt někdo mi po ránu udělá radost a vzápětí mi ji někdo jiný zkazí.

fox
12. 01. 2001
Dát tip
inventor: jestli to tak (u)delas je to neco jako nekala soutez... a proste to se nedela

Print
12. 01. 2001
Dát tip
Vio!!! SOUHLAS!!!!) #!!!!!!:-))

Albireo
12. 01. 2001
Dát tip
Tady bych doporučoval řešit zviditelnění nových autorů zavedením nové kategorie - třeba "Prvotina". A mohla by v seznamu být třeba zvýrazněna stejně, jako jsou Upoutávky a Srazy-akce, a sím, že by se doporučovalo do této kategorie dát pouze řekněme první 3 díla nebo třeba díla posílaná v prvním týdnu.

Vio
12. 01. 2001
Dát tip
Albi, docela dobrý nápad, dle mého názoru. To by šlo udělat i automaticky. Otázka je, s jakým ohlasem se to setká. Já jsem pro.

inventor
12. 01. 2001
Dát tip
Jsem pěknej vůl, že to nenapadlo mně, i když jsem proto dělal co se dalo :-))) Albi, skvělé!!!

Silly
12. 01. 2001
Dát tip
Albireo: jo, dost geniální nápad...! jsem taky pro

PetrViP
12. 01. 2001
Dát tip
Albiero: ??? NIKDY! vem si, že ti semka přijde člověk, kterej píše třeba deset let a bude svý dílko dávat do prvotin?!? a naopak, někteří zavedení Písmáci by do těch "prvotin" kliďánko spadali, nemyslíš? a mám-li to ještě zostřit, z pohledu nějakého profesionálního kritika (ne Krytyka) by nás tam byla většina!

Falka
12. 01. 2001
Dát tip
Albi: **** PetrViP: Člověče, tady se nemyslí prvotina jako první dílo v životě, ale první dílo na písmáku - mohlo by se to klidně jmenovat Nový autor, jde o to, aby bylo vidět, že tu publikuje někdo další... :o) Krásný den všem... Open: Tohle jsem napsala inventorovi, když se pokusil o to, co ty, nebudu to tu psát znovu, promiň, že ti to jen zkopíruji, ale nemám čas :o)) inventore, problém je v tom, že kdyby tohle udělal každý nováček (a pokoušeli se o to), přestanou mít upoutávky smysl... Lidé jsou tu na to alergičtí, protože upoutávek se zobrazuje pouze posledních pět, takže když se vyplýtvají takhle, zmizí ty ostatní, které byly třeba důležité... Rozumím ti, že chceš být viditelnější, ale tohle prostě není správná cesta... A nezlob se na nás, že jsme si tě nevšimli hned a sami... Přichází tolik nových lidí, že nestihneme vždycky všechno přečíst a zhodnotit... Měj se krásně, přeju ti sluníčko a trpělivost, věř mi, že poezie, když je dobrá, se tu prosadí, chce to jen čas, někdo si všimne a upozorní a tvá první díla nezmizí, takže když postupně zaujmeš, budou se lidé vracet i k nim... S pozdravem Falka Ostatní by ti jistě napsali něco podobného jako já, jenže už to udělali tolikrát, že jsou unavení a proto ty lakonické projevy... Nic proti tobě...

Rivka
12. 01. 2001
Dát tip
Vio: děkuju za rozumný přístup:) (Poslala bych ti hvězdičku, ale když ty si na ně nepotrpíš...):))) Falka: *! (Tobě se může, ne?):))) open: Zdravím, vítám, ...:)

Open
12. 01. 2001
Dát tip
Kromě omluv pár nápadů - líbí se mi taky možnost nový kategorie pro jedno dílko od každýho co tu je i bude (taknějak sem totiž pochopila jméno upoutavka), pak nějakou další na to, kam posílat takový věci jako mi tu visí nahoře, to přece není ani báseň epická, ani lyrická, ani blbůstka a na idispozici by se zase kritici nemohli bavit mezi sebou. Jinak, kdeže tu visej ty pravidla?

Cavalera
12. 01. 2001
Dát tip
Proč řešit zviditelňování? Vás někoho někdo zviditelňoval? Čím jste se stali viditelní? Nebylo to tím co jste napsali? A jestli ne, ta se děte bodnout. Je snad naprosto přirozené, že nový autor mí nižší čtivost. Stejně jako když přijdete do zaměstnání, kamkoli, nikde si před Váma nesednou na prdel. O své místo se musíte prát a dokázat, že na to máte. Dokázat to tím, (v tomto případě) co napíšete. Žádný zvýrazňování, žádné kategorie. Jediné čím se můřžu zviditelnit je dílko, které zaujme a přesvědčí, Vryje se do paměti čtenáře, který se příště podívá na mé další. inventor: nemáš pravdu, tím že na sebe upozorníš upoutávkou se nezvýrazníš. To musíš něco napsat, něco zatraceně dobrýho a originálního. A já sám jsem důkazem, že i Ti staří mazáci přijímají nováčky a nejen já, vyjmenuji Ti naráz klidně deset jmen za poslední měsíc. Chce to jen zaujmout. A pokud budeš psát prázdné básně zapadající kamsi do unylého středu netečnosti, nepomůže Ti ani sebevětší upoutávka. (tím jsem nemyslel Tebe osobně, nýbrž obecně) Nuže, závěrem ... svou pozornost si musíme všichni "vypsat".

Cavalera
12. 01. 2001
Dát tip
pozn. čtivost - má být čtenost:-)

Merle
11. 01. 2001
Dát tip
prosím, ŽÁDNÝ vlastní díla do upoutávek, to je tu dost nemilý prohřešek proti mravům...

Miroslawek
11. 01. 2001
Dát tip
ze stejných pohnutek jako Merle záměrně nečtu a nehodnotím

Prokletí
11. 01. 2001
Dát tip
viz výše m.

Vio
11. 01. 2001
Dát tip
Ahoj Open, vítám Tě na Písmákovi, piš co hrdlo ráčí, jen, prosím Tě, nedávej svá dílka do Upoutávek. Kategorie Upoutávka neslouží k upozornění na Tvou osobu, nýbrž na nějaký problém či zajímavost. Děkuji. S úctou Violator

PetrViP
11. 01. 2001
Dát tip
chceš něco vědět? nedávej díla do upoutávek:)))

Silly
11. 01. 2001
Dát tip
Vio: !* :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru