Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePoslední leč
11. 01. 2001
15
0
3813
Autor
Sadaf
Smutná
mrtvost
rychlých
běhů
Barva
krve
v bílém
sněhu
Tiché
ticho
slzy
roní
Zvonec
konců
konec
zvoní...
Tak nějak mi to c v poslední sloce pčipomíná to zvonění.
A představuju si spíš zajíce než kance (to kvůli rychlým běhům). Je fakt, že jsem nikdy neviděla utíkat kance.
Miroslawek
17. 01. 2001
Miroslawek:??????
:-)))))))
já málokdy rýmuji ale tady nevím,zda si ze mě neděláš trošičku šprťouchlata:-))))
Díky za TIP:-)))
Miroslawek
17. 01. 2001
Hmmmm,zajímavé...díky
Víš,já jsem to psal pod sebe aby to nevyznělo moc rychle a krátce,když se to napíš jak uvádíš.
Nahodilý rým , víš,to je přesně to co miluji a snažím se neustále hledat.
Ještě jednou děkuji za Tvou konstruktivní kritiku,taková potěší dvojnásob a nemusí být ani třeba pozitivní.Určitě víš o čem mluvím.
Miroslawek
17. 01. 2001
Zcela vážně jsem se rozhodl, že nebudu podporovat žádnou za....ou avantgardu. Dal bych ti za to tip, ale jen, kdyby to bylo napsaný ve čtyřech řádcích.......;-o
Sady :o)) tahle je dobrá, snad jen pro Bix bys mohl poslední sloku upravit na:
konec
kance
zvonec
zvoní.... a bylo by jasno :)))))!
poslední sločka je dokonaločka, zbytek mi moc naoslívuje... aje ten konec, ti jo tip
Ta dvojslabičnost každého verše zní jako bim - bam. Moc pěkné, Sadafe. Tip.
skončila lovecká sezóna, zatrubme halali a spočítejme si kořisti... Smrková větvička z oka srny padne do odpadků mezi mastné ubrousky a zbytky okurek...
*
Na prvý pohľad mi to pripomenulo Černočerň...A čomu zvoní koniec ? Inak, tie slovné hračky sa mi páčia...