Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seChtění
23. 08. 2005
5
0
2027
Autor
Drnda
Vnímáš to chvění
po celém mém těle?
Jsem zavřená
v trestanecké cele
Zamřížovaným okénkem
Tě vyhlížím
Slzy - jako potoky
co se z koryta vylévají
A já si sním
jak mříže se otevírají...
Mohu se Tě dotknout?
Smím
pocítit to chvění
a zas a znovu Tvoje chtění?
Nechci se vzbudit
chci si snít to svoje snění
Jsem Tvým vězněm
a nemám sílu utýct...
první dvě třetiny jsou dobré, jen, zase kvůli taktování, bych "otevírají" změnil na "otvírají".
slovo "utýct" je trochu rušivé vzhledem k celkovému pravopisně správnému vyjadřování.
prosím, nehněvej se, že jsem si dovolil přepsat pár veršů, ale podívej se a přemýšlej, jestli by nezněli takhle melodičtěji (určitě pak báseň neměň, je to jen takové zamyšlení)
Mohu se Tě dotknout?
Smím?
pocítit to chvění,
a zas,
a znovu Tvoje chtění?
Nechci se vzbudit,
chci si snít...
...to svoje snění.
moc se omlouvám, pokud ti to přepsání bude vadit, udělal jsem to v dobré myšlence.
původně tam bylo utéct, ale nesedělo mi tam... utýct se mi i vzhledem ke spisovnému původnímu vyjadřování zdálo vhodnější, jakoby tu báseň mělo hodit trošku jinam... (neumím to vysvětlit...)
zkouším číst to mé a pak to Tvé... ale mám pořád stejný rytmus... možná tím, že je to má báseň a já k ní přistupuji s jistou naléhavostí v místech, kde to cítím, ale druhý ji cítí jinde (jiný takt...) :)
nezlobím se - vůbec ne, děkuji za názor a za to, že o tom tolik přemýšlíš!
Darkness - moc děkuju :) (klidně ji využij) :)))
Cipriane - též děkuju a co jsi chtěl říct....?
Ja nevim co na to napsat... T** nejradeji bych ji poslala nekomu...jde k oblibenym :c)
Jsem Tvým vězněm
a nemám sílu utýct...