Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePismacké pivo
24. 08. 2005
1
0
3946
Autor
Mibeus
V stredu 31.8. sa kona ďalšie pismacké pivo.
Miesto: Slovak Pub na Obchodnej ulici v Bratislave.
Stôl rezervovaný na meno Mibeus
Začiatok o 17hod.
P.S: Na stole budeme mať cedulu.Aby nás našli vsetci.
Zatiaľ: Ariela,Smilly,Aššurballit,Misty,greenplastic1 a samozrejme moja maličkosť.Možno aj Berner.
Aššurballit
05. 09. 2005Aššurballit
02. 09. 2005Aššurballit
02. 09. 2005
to mi je jasne...
ja som zas cely vecer vykladal/nakladal rozbaloval/zabaloval posrany avon pre slovenske panicky takze tak...
Aššurballit
02. 09. 2005Aššurballit
02. 09. 2005Aššurballit
31. 08. 2005
nevyslo to a zajtra vecer stravim pracovne...
takze tam budu iba tvrdi chlapi no a mozte ma kludne poohovarat
majte prijemny vecer
Aššurballit
27. 08. 2005
No... já jsem stejně abstinent. Leda že by u vás měli nealkoholické pivo... ;o)
Faktem je, že abstinence je dost drahá záležitost... Pryč jsou ty nádherné roky, kdy jsem lemtala gambáč a šetřila jsem... ;o)
Aššurballit
26. 08. 2005Aššurballit
26. 08. 2005Aššurballit
26. 08. 2005Aššurballit
26. 08. 2005Aššurballit
26. 08. 2005
název je název. žádný "pismák" ani "písmak" není bratia,-)
podobně jako třeba bratřisláva,-)
no jo...pivo.....
nestihla som sa vcas zapojit do debaty...cely vcerajsi den som bola na sluzobke v Ziline...
...cas a miesto ok....
....Zeleznu studnicku bojkotujem ja...expriatel, ktory ma dostal do psychickeho stavu vyzadujuceho zopar lexaurinov denne, tam ma bufet...cize razne odmietam akekolvek navrhy na chlastanie v prirode :(((
inak sa na vas celkom tesim....
Aššurballit
25. 08. 2005Aššurballit
25. 08. 2005
typicki blavaci. beton zrat. inak v tom bufete sa mi naposledy vyhrazal smrtou ukrajinec Booris. lexaurin som uzival taky. je to dobre na nervozitu a tak.
aš: no to je pičovina, vytvářet slovenský názvy z českých. možná mi to tak přijde, páč jsem federální dítě a z rodinných důvodů krásně rozumím i nejhustší vychodnarštině,o)
ok, napadá tě i nějaký český název pro slovenský?
němčinu a názvy měst vzniklé ještě někdy ve středověku, kdy to nebylo rozděleno až tak podle národů, jako monarchií.. krom toho ze značně odlišného jazyka při nízké gramotnosti.. to bych bych do toho snad ani neplet
jako mně je to jedno, klidně tomu říkej třeba žltučká gulôčka, jen mi to přijde takový legrační...;o))
Aššurballit
25. 08. 2005Aššurballit
25. 08. 2005
mi? ja som sice na praskoch a urevana, ale mi??? :))
..ved mozeme niekam vybehnut....
Renas: trochu bromazepanu na ukludnenie nikdy neuskodi :)))
.....priroda je uplne ok, ale pri predstave, ze este raz uvidim Zeleznu studnicku mi stupa tlak...
Aššurballit
25. 08. 2005Aššurballit
25. 08. 2005Aššurballit
25. 08. 2005
tak to se mi nezdá, to je v kompetenci jen pitomosti možná sem tam nějakého komentárora, spíš je omyl.. ale nevim, ještě jsem to neslyšel.
ó neberu.. to je fakt jen tím původem. kdybys byl napůl čech a slovák, taky by tě to asi trochu rozesmívalo:o)...
hodně se nasmála třeba moje teta z košic, když chtěl ten bimbo zavést slov. titulky na čes. filmy ufuf, u nás politici aspoň nedělají z lidí ty idioty tak otevřeně;o)
Aššurballit
25. 08. 2005
nedabuje,) ze slovenštiny.. na to se prachy fakt nevyhazují.. nevim, kdes na tom byl,o)
jo, píšťany jsem taky slyšel, tak jsi vyhrál,o)
let's follow our idiots! :o)
Aššurballit
25. 08. 2005
Ariela este si mi neodpovedala na otazku,tak das si ten vystrih alebo nie.
Nie Misty pride slusne oblecena.Aj ked...
Ale to radsej necham tak.Lebo budem mat zas hluche mesiace.Vsak Misty.
Aššurballit
25. 08. 2005
asi hej...ja nosim vystrihy stale, takze to zas netreba brat ako nieco vynimocne.....
Pockaj.To s tym komandovanim patrilo mne? Ved ona ma nekomanduje. My si len perfektne rozumieme.
tomu se mi nechce ani věřit.. ale tak proč ne konec konců, nějak se ti naši chudáčci dabéři živit musí (chápej máme jich moc,) a teď to neber vůbec nějak špatně, ale afektovaný projev některých slov. dabérů se ani nedá dlouho poslouchat..
tak už jen dotaz, jak je to slovensky správně - pismák anebo písmak (taky tu vídám) :o)
Tak ja ta uvidim po druhy krat.A uz sa zacal mobil rozpravat s pocitacom?Velmi rad by som si pozrel tie zabery.Ked tak prihod aj nejake svoje foto:)
Aššurballit
25. 08. 2005
Staci ked je to jasne mne a Misty.Pre strucne vysvetlenie.Tyka sa to jednej situation pred rokom.To ti musi stacit.
Aššurballit
25. 08. 2005Aššurballit
25. 08. 2005
aššurballit: ony se dabují i normálně točené filmy (většinou těmi kdo hrají).. snad si nemyslíš, že by bylo všem záběrům z města nebo přírody rozumět jen s použitím externích mikrofonů na tyči.
ale je to jedno, mám volno, tak žvaním. důležitý to samo neni včetně pismáka a písmaka;o))
ať to pivko dobře dopadne:)
Tri?Len tri?To este ani nezacnem spominat na moje dve ex.Nie to aby som taral to co nemam.To budes musiet prihodit.Posledne ma chalani neopili ani s vodkou a pivom.
Aššurballit
25. 08. 2005Aššurballit
25. 08. 2005Aššurballit
25. 08. 2005
Zatial to nie je partia,pri ktorej som ochotny sa nechat rozbit.Navise rozbijat sa idem cez vikend a dnes vecer s mojou partou. A aj zase ta nasa mila Misty.Hold vies akych ma rodicov,som za nu zodpovedny.
Aššurballit
25. 08. 2005
Y -tvrde argumenty
No a co?Mas nieco proti tomu?Ma nasi tak vychovali.
Som si splnil povinnost voci Misty a este aj slusne odprevadil Smilly. To mas tak ked si ostal pri pive sediet.
Presne tak.I ked mam za to,ze to si vymyslela ty.Ak sa ovsem dobre pamatam.Tak co bude s tym videom?
prepac...ale som tesne po rozchode, v kuse revem ako male decko.....mam kopec prace...cpem do seba jedno antidepresivum za druhym aby som sa nezlozila...
POSLEDNE CO MA TRAPI JE NEJAKE VIDEO....!!!!!!
prepac.....
Stacilo dat hned vediet.Len tak podla mojho nazoru,viac by ti pomohlo ist do prirody,alebo si opat zasermovat.A nie cpat sa niecim co ta oblbne a tvojmu organizmu len pritazi.
no pekne, si tu zo mna za mojim chrbtom srandu robite... absinth na vas...
este neviem ci budem moct dojst, dam vediet... nech tam je aj jeden sladky chlapec pri samych tvrdych chlapoch
sama viem najlepsie, co mi pomoze....nic v zlom....
potrebujem sediet v kancli a sustredit sa na pracu...nie pobehovat po lese....
...niecim, co ma upokoji...a organizmus je v uplnom poriadku....
Aššurballit
25. 08. 2005Aššurballit
25. 08. 2005Aššurballit
25. 08. 2005
jeziiiiis, no tak ju odprevadis a vratis sa....
co zase riesite???
...jak male deti.....
Aššurballit
25. 08. 2005Aššurballit
25. 08. 2005
No vidis.Ja mam radsej zeny ktore v sebe nieco maju-okrem drog,chlastu a nitky co im drzi usi pohromade
Aššurballit
25. 08. 2005Aššurballit
25. 08. 2005Aššurballit
25. 08. 2005
Tvoj postoj k zivotnym prioritam(predstava idealnej mangelky,rodina atd),ale to by bolo asi na dlho.
Aššurballit
25. 08. 2005
Ja beriem vazne veci,ktore pre inych su nicim a naopak.Ako vravia ludia okolo mna -som divny.
Aššurballit
25. 08. 2005
To by nás Pražáky ta cesta přišla nejspíš levněji než to posezení... :o)))
Aššurballit
25. 08. 2005Aššurballit
25. 08. 2005Aššurballit
24. 08. 2005Aššurballit
24. 08. 2005Aššurballit
24. 08. 2005Aššurballit
24. 08. 2005Aššurballit
24. 08. 2005Aššurballit
24. 08. 2005greenplastic1
24. 08. 2005
vám sa to povie keď ste z Bratislavy kurva
čo si myslíš, že si peniaze vyťahujem z nosa
nemám ani na rožok do piče :)
ale keď budem môcť tak určite prídem
tiež by som ťa chcel stretnúť a tí ostatní môžu byť tiež v poho
len škoda, že už neni leto, sme mohli ísť chlastať na Železnú studienku za Ukrajincami
pozdravujem Misty, Plastického, X-trúda, Arielu (v neposlednom rade)
greenplastic1
24. 08. 2005Aššurballit
24. 08. 2005
Fiha.Aka verkorisost.tento krat sa misty uz asi nestavi.Aspon nie o vystrih.