Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHledám dál
02. 09. 2005
5
1
4188
Autor
T_O_M_
Nehledám krásu
a přesto v dlaních,
rtech, (no však víš)
z nenadání našel spásu.
Tvé oči jsou
nebesa modrá
a já topím se
v záři jejich jasu.
Ani malíř by tu krásu nezachytil.
A co má říct básník troufalý?
Její muž do náruče chytil,
tu ze které jsem zoufalý…
1 názor
Alma Perdida
25. 10. 2008Jarmila Moosová Kuřitková
30. 11. 2005
romantické, dobře npsané.něžné, sluníčkové. Pokud je to srdce, věz, bude líp :)
Pro Styxiana - dobře že víš, že si potrpím na správné oslovení... :-) Jinak hledám - jo kdybys byl holka tak tě můžu pozvat třeba do kavárny...8-))
Pro Sigourney - v téhle básničce si opravdu nehraju na umění. Byla to taková spontánní ranní citovka...
+ DÍKY za zařazení do klubu. Je mi ctí :-)
Nevím proč jsi mi poslal avízo, když pro mě žádný vzkaz nemáš..... zřejmě jsi moji kritiku nečetl a docela mi to přišlo líto... . Pokud mi nic nechceš sdělit, neposílej avízo - alespoň budu ušetřena zklamání.
a příště už asi žádnou kritiku psát nebudu, i když se mi dílko bude líbit.....
vesuvanka: Jistě že jsem Tvoji kritiku četl, jenže jsem větší potřebu napsat názor těm, co spíš kritizovali...
Samozřejmě jsem moc rád když Ty, lenty2 a Lady_Macbath posíláte podporu a sluníčka... :-)) Takže trochu se spožděním DÍKY! (Krom toho jsem myslel, že jsi zrovna Ty zařadila moje dílko do klubu).
T_O_M - díky za avi a vysvětlení, to mě vůbec nenapadlo, že jsi se domnívál, že jsem zařadila báseň do klubu - nejsem jeho členem. Podívala jsem se na klub a zjistila, že dílko zařadila Lady_Macbath, která klub spravuje. Teď je mi jasné i to avízo a omlouvám se :-)))
krásná, něžná a nakonec smutná - nešťastná láska hodně bolí, ale čas ránu zhojí.... věřím, že najdeš novou lásku, posílám sluníčko a TIP
Vesuv, ty jsi pořád tak hodná. Tohle je přece těžký podprůměr se vším všudy.