Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seWhen The Saints Go Marching In
06. 09. 2005
9
0
3533
Autor
Pacer
Pustili tě do kostela
prostovlasou
veselou, až rozpustilou
svatí jenom hleděli
a bledli
jak když jim pustí žilou
pak se jim to rozleželo v hlavě
a po setmění
v zástupu vyšli ven
zpívajíce v novém stylu
o poslání
krásných žen
nechci pitomě šťourat, ale správný název je ...Marchin´ In. Fakt. Dík za opravu.
Dík za návštěvy, dík za tipy :)
Sig: on to každý píše jak hce - cituji: Oh when the Saints go marchining. I want
to be in that number Oh when the Saints go marchining ...
Pravda je, že na Luisově albu je název uveden When The Saints Go Marching In :)
MUSÍ BÝT - Marchin´In popř. Marching In! Tvoje verze je pitomost - slovo "Marchining" neexistuje, slovesný tvar od pochodovat, march, je marching nebo hovorově marchin´...! Příponka "in" znamená, že doslovný překlad pak je, že někam vpochodovávají. Marchining je blbost - oprav to.
Sig:)) neopravím, najdi si to v kterémkoli vyhledávači - já ctím texty jak byly napsané - to budeš muset diskutovat s jiným autorem :))
nechápu, proč používáš angličtinu, pokud o ní máš jen povrchní představu, opakuji ti, že slovo "marchining" neexistuje a je to blbost. Jak to mám napsat jasněji? To seš takovej ignorant nebo je to póza. Ta skladba se jmenuje Whne The Saints Go Marchin´ In popř. ve tvaru When The Saints Go Marching In - NE JINAK!!! Je to trapné!
Sig, omlouvám se, nakonec jsem si dal práci a našel původní text . tam to je jak říkáš ty. Podlehl jsem prvním třem citacím ve vyhledávači, protože se anglicky marně učím teprve 40 let..a když si nejsem jistý, jdu do netu. Proto se kaju a opravím:))
Ale ignorant jsem..to jo:))
:)) já děkuji
Nobody is perefect..a..mýliti se je lidské, řekl ježek a slezl z rejžáku :)) Pěkný den stínoplaško!
Slůůůníčko
06. 09. 2005
TIP ..... "Svatí pochodují" - to byla moc hezká jazzová skladba pro trubku, populární v padesátých letech :-)))