Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLávový lampy v nás
22. 09. 2005
3
0
3527
Autor
Richiee
Jak vejce vosku v lampě lávový
nahoru dolu
kudy kam
dolu a nahoru
kam kudy
přeludy v každejch podobách
co sobě berem za vlastní
na tu chvíli
kdy
podle nás
stojí to za to
nahoru dolu
kudy kam
dolu a nahoru
kam kudy
přeludy v každejch podobách
co sobě berem za vlastní
na tu chvíli
kdy
podle nás
stojí to za to
Richiee:to je ztráta energie a času, ty seš prostě takovej , radši něco pořádnýho napiš a neřeš to.
takže přece jenom , máš rád pochlebování od tvých kamarádů takhle si uzavřeš kruh , už mě nebavíš nemám rád nafoukance .
:-))) no sebekritický nejsi - spíš naopak.
Ale zálibu v pochlebování bych Ti nevyčítal ... to leda, kdyby Ti podkuřoval Zdeněk (budiž mu země lehká), to by ses naparoval, že jo ? :-))
Je Zdeněk, kdo si myslím?:) Pak určitě ano, to bych si skákal a pískal.:)
A Bechtine, nemám tu kamarádů, ba naopak. A je mi jedno, co je kdo zač, když píše dobrou poezii.
Tak to jsem to pochopil dobře.:) Bechtin o tom ví určitě všechno.:) Každý by měl mít svoje pochlebovače.:)))
:-) hele, co držkuješ, když Tě chválim ??
Ty jsi mi ale nevděčnej parchant.... :-))
Když sem přijdeš po x měsících a řekneš, že konečně něco zase, cítím se dotčeně! To je snad jasné, ne?:) A k tomu Bechtin tu píše, jak nejsem sebekritický, tak co už?:)))
Richiee:tady nejde o to jestli jsem viděl lav.lampu, ale o to jak píšeš o té lampě a vůbec mám pocit ,že nejsi sebekritický
nahoru dolu
kudy kam
dolu nahoru
kam kudy
tak tohle mi přijde docela laciné a nebo že by prvky dada?
pozorovatel
22. 09. 2005pozorovatel
22. 09. 2005pozorovatel
22. 09. 2005
hmm chceš to máš to mít:) nemá to nějaký sexuální podtext?
Jak vejce vosku v lampě lávový ... tahle věc mi přijde vcelku vzrušující, možná je to tou lávou to víš, jsem sopka:))
tři_černí_mravenci
22. 09. 2005
To je strašné. Máš pravdu. A když k tomu ještě započítám falický tvar té lampy... Já jsem se na ni jenom díval a přemýšlel o bytí! Tohle je tak necudné, že se červenám!!!:) Šmajrá!
dá se na to dívat z mnoha úhlů:) nechci aby to vyznělo, že je to jaksi laciné ... právě naopak, moc se mi to líbí:)