Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAdventure must be!
28. 09. 2005
8
0
3070
Autor
Semeno
V ženě
je mnoho zamčeného
petlicemi
Místa odporného
zrodu
místa nechutného
nahrazování
místa krutého
studu
Odemknout ponížení
probourat zdi
nelze bez smrti
Není otevřenosti
jež by existovala
bez odporu, krutosti a hnusu
které jsou milovány
Které jsou milovány?
Nevim proc mi to asociovalo knizku - Zeny, ktere behaly s vlky..Nejspis zadna souvislost, pro me t+++
Gibby_Haines
17. 10. 2005
pozorovatel: Možná jseš příliš konkrétní, nejdůvěrněji se týká mysli, ale máš pravdu že to může navazovat i takhle. Like this.
Bylo jsem na Karlíkovi. A mám plakát. A ... bylo to lepší než čokoláda, ..teda Umpa-Lupové mi zkazili moji fantazii z knížky, ovšem, tolik kouzla ve vzduchu, tolik štěstí v očích, tolik lásky na jazyku.. Mluvit škoda. :o))
Podle psachologů člověk v životě zemře mnohokrát. A smrt v mé básni je pro život velmi určující
Podle psychologů člověk v životě zemře mnohokrát. A smrt v mé básni je pro život velmi určující
no, jestli to má takovejhle nějakej význam (jakože to z tý básně teda poznat neni)... pak je to lepší:)
ale stejně je to jako rána pěstí do oka... ale i bolest přináší potěšení...
Tou pěstí.. záleží na přednesu.A Pokud si smrt v životě nedokážeš představit ani jinak, potom si ji nemůžeš chtít představit tady.
Heleť, mám rozpolcení, od pěti jsou právě možné dvě zájmové činnosti : jít na výtvarku jako každý podělek, nebo jít na Karlíka a továrnu na čokoládu, o které jsem dnes celý den snila a také ji dnes přečetla v autobuse. je tak ... ach, jak jen může být, .., i s fotkou Roalda Dahla. Tak??
KARLÍK!
na výtvarce sou možnosti potkat těhotné ženy-beze změny! ble!
houby výtvarka je pořád..
BEŽ NA KARLÍKA! (stejně zoufale, jako hamlet řval: di do kláštěra!)
pozorovatel
03. 10. 2005
správnejma očima? semeno, který sou asi správný..
je to vážně silná káva,
pláč anebo vztek,
nic už s tím nenadělám..
to sou myslim chinaski, ale rozeznělo se mi to teď v hlavě a nevim, či tomu mám přikládat nějakou váhu...
v zásadě s tebou souhlasim a schvaluju jak obsah, tak formu..
ale to slovo smrt mě dráždí a kazí se mi to... moc brutální a příliš do-očí-bijící...
supafin!
narodit se jako žena je pěkná volovina, (asi stejná jako akt zrození sám)
tip (a bolí mě ananas, takže má větší cenu:o)
které/kteří kterými?
síla pervolu, možná až moc expresivních přídavnejch jmen
ale chápu proč, šmoulo
je mi z toho zima