oči jsou pro mě moc citlivý téma.. chybí mi tam zvýraznění jejich motivu - já vím, že si vymýšlím, ale to člověk po skleničce vína začne dělat :)))
můj potkan ti je v poloze rozevřené datle překousal.
něco moc *
musím se přiznat, že úplně nerozumím.. určité věci se mi tam ale líbí a celkem dost ;o) no, celek.. ale jo! why noT..
diky - jaky "veci" se ti tam libej ? ...
no, střed - bezelstná královna, ujíždějící vlak, no a kostka taky ;o) takže vlastně celá asi že ;o)
no a koňský touhy... ;o) jako každá správná holka sem v deseti obdivovala koně, měla je na dopisním papíru a vůbec ;o)))
no tyhle koňský touhy si asi v 10. moc neobdivovala, ale to nechme radeji stranou...:-)
diky - hned cloveka lepe znas..:-)):-))
no to ne, jen se mi tohle vybavilo, jaxe nakonec mění pohled na svět, proč já jenom musela vyrůst..?? no ale to sem nepatří, že ;o)
kazdy ma prece pravo na svou vlastni interpretaci, ne? - koneckoncu - tezko to muze nekdo chapat presne z pohledu autora....
jaza: k cemu si to papirovy "cliche" ma zaradit?
...asi člověka musíš tak trochu znát, par porozumíš i jeho slovům...cz
hmm to známe:)))
...asi člověka musíš tak trochu znát, par porozumíš i jeho slovům...cz
ten úvod a konec/kurzíva/ jsou bestový,ta náplň mi příde zmatečná
diky ti za kriticku...nenapada me, co mam napsat, abych se neopakoval z 30. 9....takze ti jen popreju pekny den....
...to je síla, teda, budu si od Tebe muset přečíst víc kousků...Tak jsem se dnes ráno přihlásila a je mi tu sympaticky, dík za typ. A tenhle kousek - bombička, zatím nemám více co dodat.cz
diky ti ..treba si taky pak prectu nejake tvoje dilko..jo a prosim te, cim si budes cist starsi vytvory, tak to bude horsi a horsi (jen aby si to vedela:-)
Jeví se mi jako celek, násilím roztržený do sekvencí... či tak jaksi, zkrátka jako sek - sek, že možná proto jsou tam ty dvě tečky, vždycky... jakoby to zdánlivě nemělo mít spojitost, ale myslím, že má... Mohu říct jen, že se mi líbí určité výrazy, momenty, části, jenom ale sami o sobě... No, a nevím , co znamenají první a poslední řádek psané kurzívou, ale nelíbí se mi tam...
Těžko je hodnotit, v této oblasti je všechno tak vachrlaté...
mas pravdu...jsou to jakoby samostatne stojici myslenky tykajici se ale stejneho tematu/veci/osoby...
Dobré, ale trochu posekané...
jak posekane? - nepochopil sem...)