Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTicho po bouři
18. 10. 2005
5
0
1753
Autor
Placidus
S rozbřeskem přišla
netušená poznání
touhy večera.
Světlem probuzen
do radostného jitra
k hostině páně.
Cesta hladinou
už nejitří poutníka
srdce vícekrát.
-Vsem dekuji za cas a zamyslením nad skrovným dílkem nezkuseného.
-provokace zde není ani zbla.
moc se mi nechtelo protoze vysvetlováním se vse zkazí, ale pokusím se to rozebrat.
S rozbreskem..- ve spánku jsme blíze bozké realite, take myslenky jsou rozebrány a casté dotazy zodpovezeny lze získat i jistý díl osvícení.Také se lze setkat se senzitivními lidmi.
Obcas se clovek dobre vyspí a po ránu má dobrou náladu ani neví proc, ale den pak prozije príjemneji. Zde je naznaceno poznání strasti.
Svetlem probuzen...k hostine páne- je zde naznacena vule k vedomému zpusobu zivota. Eucharistie nemusí být jen obrad, který vidíme v kostele, jako vzpomínka na Jezíse Krista. Jezís spíse ukazuje ucedníkum mocné mysterium, vedomého prímání potravy atd..
Cesta hladinou -Vedomý zivot je stejne tezký jak chodit po hladine a vyrovnanost z nej vyplývyjící netvorí zádné chmury ani strasti..
Arcana publicata vilescunt
et gratiam prophanata amittunt.
Ergo: ne Margaritas objice porcis,
sea Asino substerne rosas.
Zveřejněná tajemství pozbývají
lesku i hloubky; znesvěcena, ztrácejí sílu milosti.
A proto: neházej perly sviním
ani nestel oslu na růžích.