Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNevím
30. 01. 2001
16
0
2437
Autor
Helča
Nevím, zazvoní řeka, když do ní sáhnu.
Nevím, zašumí les, když hlavu zakloním.
Nevím a to mě leká.
Nevím ale není neumím.
Nevím straší mi v hlavě, když nápad hledám.
Nevím, ozve se, když dávat mám či brát.
Nevím - snad zní to slabě…
Nevím ale není nechci znát.
Nevím, říkám všem lidem, když otázky kladou.
Nevím, šeptám si, když se oblékám.
Nevím už je mým klidem.
Nevím ale není utíkám.
Nevím, říkám si těžce, když zpytuji sebe.
Nevím a přece tolik jistot mám.
Nevím tvrdá je lekce.
Nevím to není nevnímám.
Dá se říci, že celý život žijeme v nevědomosti a nevíme vlastně vůbec nic...a je to asi dobře:-)
aleš-novák
09. 05. 2002aleš-novák
06. 05. 2002
to je ten úsměv skrytý do sebe :)...... vím co máš na mysli, troufám si.... *
Musím přiznat, že jsem obrátil celou svou pracovnu ( dá li se tak nazvat ) vzhůru nohama snažíc se najít onu původní verzi, kterou jsem si vytiskl, ale jediné čeho jsem dosáhl bylo poznání sebe sama, za což Ti moc děkuji.
Báseň ve stávající verzi se mi moc líbí.
Děkuji.
Přiznávám se (nerada), že si po tak dlouhé době, jakou jsem tu nebyla, vůbec nevybavuju, jakpak že to bylo :)
Ale takhle je to rozhodně perfektní!
Tak jsem trošku přepsala třetí sloku. (to upozornění pro ty, kdož by se sem vrátili).
A při tom se mi roztáhlo řádkování a nejde smrsknou zpátky.
A tady jsem načapala číslo 99 přečtení a 9 Tipů ... :o)
Tak teď to bude 100/10
░▒▓-_-▓▒░
«*»
Tiše se ponořím do nevědomosti.Ale jenom vůči okolnímu světu, abych je zmátl.
Jak jinak než Ťap.
PS: tisknu k pozdně nočnímu či brzce rannímu, prostudování bližšímu
nevím :o) teda pro jednou vím sic začínám od konce, líbí se mi to malé přiznání ... nevědět není hřích .... pokud i ostatní se mi budou tak líbit potom snad abych dělal jen (*)
Líbí, je to taková obhajoba "nevím", která nás nutí, abychom "nevím" nezatracovali :)
krásné rady a otázky do života. Díky moc za ně a lidi, jako jsi ty. TIP TIP TIP Proč jich nejde dát víc?
Helča: nic s nima nedělej, nech je plesnivět... třeba ti z nich vyroste penicilin :-))
fishkin: já taky, ale nikomu to neříkej
Ansel: já tě chápu (ono nevím není pro každého), někdy je dobré vědět (a rychla a včas)
per_zay: jo!
Ostatní: díky za tipky. Ale nevím, co nimi budu dělat :-)
vrátila jsem se, abych byla spravedlivá, moc se mi líbilo: zašumí les, když hlavu zakloním, zbytek byl plný nevím, takový nerozhodný, slabý, pasivní, tu vlastnost nemám ráda