mánemá: ahoj posílám ti avi na fotky z té akce, jak jsi na ní byla pouze virtuálně :-)
Markéta: já už jsem je viděla, sluší vám to na nich a díky :)
Se červenám!
Neuzavřela jsem html tag odkazu… :o(
|||-_-|||
A ještě nějaká ta avízka…
takže nakonec nee, já nemůžu a natálka nevím
rowenna> nenech se mýlit - nejsem taký sprostý ve skutečnosti - to já jen jak mě to rotčílilo to číst .. a - taky se nenech ošálit tím broukem .. :-)
P_P: ?? copak tě mohlo rozčílit?? vůbec tě tam nejmenuji ani jsem na tebe nemyslel??
akredit> třebas právě kvůli tomu ( úsměv )
ne - já jen že je to plný takovejch těch rádobylíbivejch keců ohgledně psaní a tak - to mi nechutná ani maličkato
chmm.. když nejsi konkrétní, tak to asi nevyřešíme, tedy holt buď dál naštván, musíš-li
Vstupné na tuto akci nevybíráme. Proto by ji neměli propást ti s větší hloubkou do kapsy. Neměli by ji propást ani ti, kdož se ve svých básnických pokusech ještě zcela nevyklubali. Po představení se koná dekonstrukce části přečtené básnické tvorby, která se zvrhne v divokou diskuzi a nezřídka i pitku v přilehlých oblastech často až do zavíracích hodin. Výhrady k přednesu lze samozřejmě přednést tamtéž.
Pokračujeme a budeme pokračovat v neautorském čtení. Uznáváme sice, že autorský přednes leckdy básně přesně vyjádří a povznese, častěji tomu tak však není. Autorům nezřídka unikají při přednesu jemnosti, na nichž byla báseň původně postavena.
Autorské příspěvky na čtení vybíráme stále pečlivěji. Neopomíjíme přitom i čtení velikánů české, zejména současné poezie. Vycházíme přitom z předpokladu, že bychom se na internetu nebo na jednom jeho serveru neměli uzavírat do nepoučeného sektářského vidění. Zkrátka jsme představení, na které sebou můžete vzít tatínka nebo maminku, případně i svou učitelku či můzu.
Odhlížeje od všech nevraživostí napříč pragocentrismem, neinterserverovostí či jakoukoliv osobní animozitou, domnívám se, že účast většiny právě v poezii začínajících autorů je pro jejich vývoj nezbytná. Básník neroste doma za pecí, ale v kavárnách, čajovnách, hospodách a při měsíčku. Básník musí někde být, třeba i na jiné akci. Takže pokud nepřijdete, buďte laskavě někde jinde…
- tohle jsou fráze + kecy. navíc - když vzpomenu ortenovu kutnou horu, tak těch pět, co jsme dostali papír s číslem a všichni jsme aj tady na p, nemáme nějakou sběhlost v těchhle čtecích a kecacích a připitomělých akcích - nevím, jak zbytek. ale - to jen tak, jako že tady píšeš svůj názor a bereš to, jako by to byla nějaká zákonitost - to určitě není a Ty určitě taky řekneš, že není, ale -tohle všechno je zbytečný povídání. přijde mi to, jako by Ti nechodili lidi ?
aha .-) tak odtud vítr fouká; vadí ti můj názor; kdyby mi vadil tvůj, taky bych měl vystartovat, ale on mi nějak nevadí, spíš zapadá do očekávaného schématu chování; a lidi někdy chodí někdy nechodí, a pochybuji, že ti na tom nějak záleží; asi jako konkurentovi .-) tak se nečil, oni jdou přeci většinou za tebou...
kdepa jako konkurentovi ne - na vysočinu nechoděj lidičkové vůbec - snad tady z p - ale - jinak je to mizerný ( nestěžuju si - jsou to srazíky spíš pro p, než pro veřejnost ). tady na vysočině jsou k tomu lidi strašně nedůvěřivý a v praze si myslím, že je podobnejch akcí tolik, že na to klidně kašlou. osobně mě dostaly strašice - obrovskej sál plnej lidí všeho věku - báječný. nebo mělník .. chjo ( i když - to už není tak daleko civilizace, takže to asi ne ). mno - jinej kraj .. to já Ti přeju všechno dobrý. jen se mi zdálo, že nemáš zapotřebí se takhle snižovat tady, jen aby Ti přišli lidičkové, který nemaj peníze. by stačilo, kdybys apsal, že žádný vstupný a bylo by - ale - dost o tom ..
já nic nerozpoutával .-) taky nechodím k tobě do příspěvku psát, že tam máš kecy, tak jsem se nad tím jen pozastavil, ať se ti daří i v dalších Ortenovejch a jinejch horách
pfff - mi tam klidně přijď něco povědít - myslím, že tam není co měnit - docela jistě bys mi tam moh hodit tipa .. ;-))
mno - měj se co nejlíp + dík za přáníčko
šéfredaktor tak významného serveru jako je Písmák bude vítán .-)))) všemi deseti návštěvníky .-))))) každým zvlášť -> zvaž to
nevím zdali tě již schválili, ale měli by .-) kdo jiný, než ty, radikální kritik starých nepořádků by měl být osloven?? Věřím, že to budeš právě ty .-) ale nic, než víra to není, rozhoduje se oprávněná osoba .-))
.-)))) no vidíš, já jsem to vždycky říkal, nejsou zákazy jako zákazy, ty bys za ně zůstal milován, zatímco já byl za ně zakázán sám .-)))
Vyzývám všechny ať přinesou bubny! jsem schopem zajistit jen jeden docela kvalitní a jeden nic moc (popřípadě rozdělitelný na dva nic moc, což už ale není nic moc). Chtěl bych aspoň ještě jednoho člověka s buben prosím. Možno i nějakého jiného hudebníka, který by si troufal doprovázet amatérské bubny.
amaétere! škoda žes nebyl tůhle na pokecu... už si nepamatuju kdy, dost jsem se ten večer opil... to retraktor Zou_vat přišel s revolučními návrhy!
Jinovata: Markéta bude mít taky jeden dobrý buben..
chr: kategorie kýč je velmi potřebná, ale k tak radikálnímu kroku jsem nikdy neměl odvahu .-))))
jó, bylo to na chrusdžeze, aby se autor tohoto pří zpívání hnedkonc nečertil, že ho obviňuju z amatérství :-)
Jééééé! Já si ho od ní pučim a zahraju si naň! :o) Já totiž ještě nehrál nikde na "kupovaný" nebo jinak profi udělaný dobrý buben :-) To jsem velice potěšen.
hastrman: už se víc čertit nemůže .-)) tak už se nečertím
přednes myslim - móc důležitej!
ovšem autorská čtení taky :-) užijte si...
a není ten život najednou nějákej hezčí bez toho čertění? :-)
mimochodem, akce vypadá lákavě... ale kdoví, kde bude hastrman pátýho...
básníci ať jdou do..prdele
to předevší
Jinovata: buben ti samozřejmně ráda půjčím. Nicméně bude tam Filip - ten ¨muzikant, co minule hudl na didgeridoo, flétnu a fujaru. Doprovodit to snad zvládne. Určitě. Doufám, že si vezme i on nějaký bicí nástroj... Já se terpve na buben učím, tak budu přicmrndávat :-)
popřemýšlím, kontaktuju natálku a uvidíme
Něco na mě leze, pokud úplně nevleze, tak snad přijedu.
Petr_Pan: ty mě chlapče nepřestaneš překvapovat.
No jo, a takovej nesmělej vypadal, tichej, hodnej...
Pěkný příspěvek, jen škoda té křečovité snahy o vtipnost - viz. poslední odstavec, ale i ty přdešlé