Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePróza v Jindřišské věži
04. 11. 2005
0
0
5327
Autor
Petula
Próza na Jindřišské věži
30. 11. 2005 19:00
Autorské čtení prózy v Jindřišské věži
Své povídky budou číst autoři z kulturních webů Literra.cz, Pismak.cz, Totem.cz.
Součástí podvečera bude i výklad a promítání fotografií z výpravy na Kamčatku od cestovatele Marka Kose.
Pokud máte zájem číst svou krátkou prózu, prosím, kontaktujte mne!
Tak mi nevěř, máš proč, páč to lednové čtení změnilo termín na 11.1.2006 v 18:30…
|||-_-|||
|||-_-|||
pozorovatel
07. 12. 2005pozorovatel
05. 12. 2005
► Pozoravetelíčku◄, Sluníčko naše Nejjasnější, Blahorodí naše Nejpozornější, Duše naše Neposkvrněná…
Prosím prosím úpěnlivě, neurážej se!
Má nestíhavost není mířena tímto směrem…
Budou! Slibuju…
|||-_-|||
|||-_-|||
pozorovatel
05. 12. 2005pozorovatel
30. 11. 2005
Vida ho, dokonce upoutávka na něco, co ještě nebylo, ale teprve bude. Ale uprostřed týdne v Praze... :-( ale někdy už se kurnikšopa do toho Práglu taky musím zas vypravit a pozdravit staré známé :-) no, někdy příště to vyjde... snad...
No, on ten termín nezávisí na mně, ale na plánu Jindřišké věže!!!
► Vespa ◄ Prosím, pošli! Těším se!!!!
► StvN ◄ Sakra, neupejpej se!!! Pošli, prosím, odkazy. ;o)
► _JiKo_ ◄ 30.11. bude na volejbal zima. Z haly vyjdeš rozehřátý a nastydneš! Jen pojď hezky číst!!!
|||-_-|||
|||-_-|||
slunicko85
10. 11. 2005
Tak to bude ftipný...když tam nikdo nepříde... :)
(Petulo: Taky tě musim kontaktovat, když už jsme se domlouvaly?)
Já tam přijdu, ale asi ne číst. Jenom kdyby byla nouze. A nevim co. Možná ti pošlu to avízo, jak jsem říkal, druhýho nicku.
Takže tady. Zkus třeba Reason, jsou to krátké povídečky, které dohromady dají jednu celkem velkou.