Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seshanim knizku pomozte!...dik
12. 11. 2005
0
0
4474
Autor
darksky
shanim knizku (koupim), Volani divociny od Jacka Londona
nutne a co nejrychleji ji potrebuji a knihovna neni reseni... nikde to nemaji
predem dik za help...
14 dni bezvysledne hledam a nenachazim tak tady bych se snad mohl chytit :-)
nutne a co nejrychleji ji potrebuji a knihovna neni reseni... nikde to nemaji
predem dik za help...
14 dni bezvysledne hledam a nenachazim tak tady bych se snad mohl chytit :-)
Obludný_Neználek
16. 11. 2005
diky Vsem za pomoc, resil sem to nakonec pujcenim a okopirovanim knihy.... bylo to nejjednoduzsi i kdyz sem chtel normalne knizku ale to je fuk :-)
BTW:
sid: rekneme ze to ma byt darek, ale jde hlavne o obsah takze, ale je to jedno potrebuju :-)
StvN no ja delam 12 hod denne a ono se tezko shani 7 rano po antikvariatech nebo naopak kolem 20:00 a o poledni pauze krom jidla stihnu sem tam nejakej kram a antik, neni treba se tomu moc podivovat...)
Obludný_Neználek: moc diky
Mohl jsi říct a někdo by se ti po tom podíval. Já klidně taky. Ale teď už je to jedno.
asi skusim knihovnu a kopii i kdyz se mi to tak nelibi a radsi bych celou knizlu nez kopii z kopirky :-) co naplat budu pirat kdyz to jinak nejde... zitra navstivim knihovnu a uvidime :-(
nevím kolik má kniha stránek a jaký formát, ale možná, že by Ti pomohlo knížku si vypůjčit a nechat oxeroxovat. Já jsem si také nechala jednou oxeroxovat knížku, o kterou jsem moc stála a nemohla jsem ji nikde sehnat
Podivam se u syna v knihovne... Mela by to byt. Ale syn je raper - dlouho do noci rapuje, pak do odpoledne spi. Dam vedet odpoledne. Cha!
Milly dik,
tanicka baca at te neodkragluje ze se mu hrabes ve vecech :-)
Mám ji doma, velkou, s fotkama:) Ale viděl jsem ji i v antiku. Teď nevim jestli na Andělu (v Praze).
ignácius_reilly
13. 11. 2005
sid... to je fuk nejakou :-)... aby v ni byl nejakej obsah s pismenkama :-)
ignácius_reilly: nejak sem te nepochopil do ceho ze jsi se to kouknul?
Darksky, podle údajů na své stránce bydlíš v Praze. Z letmého nahlédnutí do databáze Městské knihovny na www.mlp.cz je vidět, že dostupných výtisků je ve městě kolem stovky. Asi ji zas tak nutně nepotřebuješ. Avi ostatním, co se kvůli Tobě namáhají.
Tak pardon. Asi nás víc pochopilo, že se "nikde ji nemají" vztahuje ke knihovnám.
Co v levných knihách? Tam by jí mohli mít...... nebo v nějakým antikvariátě...
levne knihy nevim to me nenapadlo...
4 antikvariaty a nic
klasicke knihkupectvi... se nechytam vubec :-(
Něco jsem našla...můžeš jí koupit online třeba tadyhle:
http://www.neoluxor.cz/search/?searching=A1&extendedSearch=1&searchStringAutor=London%20Jack