Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRUCE
29. 11. 2005
5
0
4270
Autor
eleja
tvé tvrdé ruce
plačící
snaží se mi skrýt
pod kůži
studenou
slíbávám
ta zklamání
... a stejně je neutěším
a víš že jo? tak přesně takhle se cítím v přítomnosti jednoho člověka...*
musim se tu povysenost taky naucit...abych si nepripadala porad jen trapne...
jakou povysenost, prosim te?
proste mi prijde hloupe vysvetlovat, co jsem tim kterym radkem myslela, at si v tom kazdy najde, co chce...
navic, kdyz neco pisu, nepremyslim tak uplne nad tim, jak to ma vyznit - sednu si k papiru a dam na nej to, co me zrovna napada.
Being strong means being heartless..masque with a broken heart and broken promises..
you all laugh because I am different, I laugh because you all are same...
hebké se změnily na tvrdé......
smutné a hezky podané
s názorem sklenář a tvým na poezii také souhlasím....tip
mortecino: jj, kratinka, ale zase jako miniaturu ji neberu :-)) ale diky za tipa (ps: cim to je, ze mortecino pise lepsi basne nez puvodne?? ;-)
jinak velke diky vsem ostatnim!
/jak než původně?/
/vždyť on to ani neumí, a tak to jen tak zkouší...ty ho snad znáš:))? vždyť je tu novej.../
to nevim..
ja jen tak..
asi napisu nejako sracku zase..
mam na to takovo naladu..
mimochodom...o koho v teto basni jde...tipuju,ze o tvem curly boyfriendovi to nebude,protozen inako...chudak :-D
poslednísklenička
30. 11. 2005poslednísklenička
30. 11. 2005poslednísklenička
30. 11. 2005
hebké ruce? - majitelem je muž? - abys rozuměla - zjišťuju co a jak - abych ti mohla říct víc
jo to sem chtěla vědět - dík - takže: asi to nenapíšu nejsrozumitelněji, ale poezie je práce s obrazama, symbolama, zvukama a barvama slov - (pro mě) - myslim, že je dobrý a zajímavý stavět je proti sobě a přitom zachovat vnitřní linii básně - třeba symbol muže - ne "hebký" - naopak vybrat něco hrubšího a spojit to s tím, že pláče (on) - víš jak to myslím?
jj, chapu, dekuju za pripominku - jeste se nad tim poradne zamyslim (jinak na poezii mame stejny nazor) - pro me je to uplne neco jineho, kdyz to ctu - vim, jaky je a proto to pro me samotnou vyzniva jinak..