Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seErohaiku
02. 12. 2005
10
0
3832
Autor
Stevenson
Mé vlastní jméno
může snadno utopit
sopránem svých úst
negev - zřejmě jsi přehlédl mou první poznámku tady
" jako miniatura by to bylo skvělé
jako haiku mi to už moc nepřijde, ale já nejsem odborník, určitě ti k tomu něco napíšou povolanější než jsem já
za sebe tipuju tu myšlenku a eleganci v díle *
Takže tolik ke tvé vážně míněné kritice názoru druhých, tedy v tomto případě mě. Hezký večer i tobě.
:-)
haimal: já jsem také dostala avi od negeva! Určitě je to nedorozumění - to nebyla kritika tebe. Zdá se, že jen chtěl dát všem najevo svůj názor stran žánru a v tom má přece pravdu. Tvé kritice nelze nic vytknout - ostatně vždyť jsem tvůj názor opakovala.
Diana - jo, já taky mám své názory a ten jeho mu neberu ani ho nekomentuju :-).....a už vůbec neposílám avi všem dalším aby si ten můj názor přečetli....
:-))
po přečtení jak odborných úvah, tak tuctů příkladů, hlavně haiku zřejmě poněkud zmodrnisovaného, jak tvarem, tak i obsahem nermohu plně souhlasit s jistě dobře míněnou radou NEGEVE, ale podřizuji se tedy následnými pokusy o to ZIMNÍ...
mrknu na to, ale nejsem odborník na haiku
jen haiku poezii miluju a cítím
možná, ale i jinak..
starých majstrov není třeba analysovat..a precti si muj komentař i k tomu mému .)
Whitesnake
02. 12. 2005
nejsem odbornik
ale nejak mi tam prekazi to me a svych
jinak zajimava myslenka
zardoušen jest provazy svých snů--já jen, že to je hrozný blábol (to píšu při vší úctě jako odpověď na Tvoji výzvu v Prologu)
jako miniatura by to bylo skvělé
jako haiku mi to už moc nepřijde, ale já nejsem odborník, určitě ti k tomu něco napíšou povolanější než jsem já
za sebe tipuju tu myšlenku a eleganci v díle *
Jako miniatura se mi to líbí. Ale o haiku mám také jinou představu. Sice sedí počet slabik a veršů, ale pokud vím, haiku má nějak vycházet z ročního období, naznačit, co se v přírodě děje a vyjádřit náladu pisatele.
Dílko pěkné t*
DZC vsem a jsem si vedom, tohle bylo trochu mysleno jako ironie, co do te spletenim formy a situace..a navic dost horkou az rozpalenou jehlou .)