Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sepředvánoční
Výběr: So_what
22. 12. 2005
9
4
4632
Autor
zelva
Všem stresovaným ženám!
Nezapomeňte, že se Ježíšek narodil ve chlévě,
takže se vykašlete na vánoční úklid,
ať se u Vás cítí jako doma!
4 názory
střeva prvokova
05. 05. 2007mořský koník
04. 05. 2007
....taky uklízím po celý rok,tak nevidím důvod,proč to před Vánocemi přehánět... :o)
hmmm toš to si dobrá já neuklízím skoro vůbec jeliž sem doma tak dvakrát do měsíce, ale vůbec mi to nechybí:-)))
No Želvičko, jak rád bych tě poslechl s tím úklidem, ale jsem narozený v Panně a tedy v této věci magor, ale vtip to má. jen aby se vám, ženám ten chlév příliš nezalíbil a nevydávali ho za Boží chrám.
toš jak se to vezme, jednou začas uklidit není špatné, ale nutné, ale nic se nemá přehánět...Vánoce se mají brát s klidem, tak proč si je kazit úklidem:-)))
Já to dělám tak, že si vezmu tak 3 týdny před vánocemi týden dovolené, všechno udělám, co je zapotřebí a v týdnu před Vánocemi další týden, když už jen chodím na koncerty, zdobím byt a absolvuji setkání s přáteli. O Vánocích pak se širší rodinou. Vánoce velmi ctím. Je to jediný svátek, který jako svátek vnímám.
ano, děti mám, už dospělé, už jsem dědečkem, mladšího kluka mám ještě u sebe, ale už se chystá také ulétnout.
jo, zapoměl jsem dodat, že ženatý nejsem, ale kluky jsem vychoval za ne zcela obvyklých okolností, které zde nechci popisovat, ale které mi slouží ke cti.
pardooon....škoda žes to nevymyslela sama....jinak bych to i dovedla ocenit....
pardooon....škoda žes to nevymyslela sama....jinak bych to i dovedla ocenit....sem to už párkrát slyšela....:))
...no jo prdlouš - sem netušil, že seš plodnej autor!!:-)))
...úklid v hlavě doporučuju, ten zbytek neni nutný...:-)))
jen tobě to prozradím, ale pššššt...to není z mé hlavy z čí to opravdu nevím :-)))
_Rebelka11
28. 12. 2005Čokoládová
22. 12. 2005
Tak tak...my doma bojkotujeme vánoční úklid už třetí rok a jsme v pohodě. ;-)
poslednísklenička
22. 12. 2005
hej tak Tvoje slova teda nemají chybu...za tip děkuju
to si nech patentovat :-)))