Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sehnisání uvnitř lebky
Výběr: jenyk
04. 01. 2006
4
0
1160
Autor
smuteční_růže
Hybridní myšlenky na zrůdné projevy úchylného chování a lidskou bestialitu
parazitují na zvráceném vnímání morálky a idiotských konvencí.
Hybridní myšlenky znehodnocují každý prožitek radosti
a špiní srdce, kdysi čisté jako očistný plamen červánků,
jehož světlo omývá tváře a oči od půlnoční špíny a kyselého zápachu potu.
Hybridní myšlenky jsou jako otrava našich mozků a infikují naše názory agresivní plísní apatie.
Jsou jako vypelichané holubice, šířící nákazu ptačí chřipky.
Krčíme se ve stínu jejich zdeformovaných křídel,
zakrývajících slunce temnotou černou jako studená deštivá noc
a snažíme se vyléčit své myšlenky planou a nesmyslnou nadějí.
Hybridní myšlenky jsou jako šeptání plné zášti, ozývající se někde za našimi zády,
šeptání o incestních ohavnostech a o čemkoli, co jsme nikdy nechtěli slyšet.
Hybridní myšlenky nás pronásledují jako vendetta pomstychtivé minulosti,
ale brzy se rozplynou jako chapadla mlhy, proplétající se suchou ostřicí v šerém lese vyvrácených křížů a zlámaných končetin.
smuteční_růže
02. 07. 2006člověk_který_není
01. 07. 2006
to je dobrá paranoidní schíza :-) ale líbí se mi to. ty obrazy a kmitání, jakou posloucháš muziku?
smuteční_růže
05. 01. 2006
moc mi nedoklaplo, cože to jsou ty hybridní myšlenky... je to dosti podivný termín.
smuteční_růže
04. 01. 2006
líbí, jakým stylem je to napsané, je to někdy s tímto lidským světem těžké, ale ne zas až tak a tuším i jiné.....