Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVodapól
11. 01. 2006
3
0
691
Autor
MiKee
Zkrvavený špalky, barevný korálky
na nesnáz
mříže v rukou slabých, diktát duchem chudých
je to v nás, jenom v nás, jen v nás, jen v nás, v nás…
Zahození koltu,
Uzavření pultu je voda-
Pokus o revoltu
Vyhoření kultu je vodapól!
Vodapól!
Oči do dekoltu
Víra bez ungeltu je voda-
Páka katapultu
Nárok na penaltu je vodapól!
Vodapól!
Kulka jako názor, bulvár jako obzor,
sedmá hráz,
gladiátor v cirku, války na dobírku,
jde to z nás, jenom z nás, jen z nás, jen z nás, z nás…
Zahození koltu
Uzavření pultu je voda-
Pokus o revoltu
Vyhoření kultu je vodapól!
Vodapól!
ňáký ty obrazy líbí.. A co je vodapól? ...vzduchapól, zeměpól... na štěně je mucha- a kdo mě něslucha- je sluchapól, sluchapól, sluchapól:-):-) Daný význam to má: jaký si to uděláš, takový to máš:-)
text výborný - včera jsem ho na zkušebně nestihl (nestíhal jsem skoro vůbec) :)
Lasy*
zajimavé :o) ale přece jen si nechám názor schovanej až uslyším i hudbu. Co je to ungelt?
Ungelt bylo, pokud to dobře vím, ve středověku clo nebo podobný poplatek za obchodování, možná leckdy taky něco jako daň, ale blíž to asi bude tomu významu "clo". Taky se tak většinou jmenovaly místa = sklady nebo tak něco, každopádně v souvislosti s tím poplatkem.
A propos: Odkud jsi? Víš, že budeš čekat na tu hudbu... Já totiž nepíšu pro Sámera Issu. :-)