Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte serozpadavá
23. 01. 2006
10
3
2867
Autor
Wemi
"Já se bojím!"
zašeptá mi do klína
-kůru ze stromů olupujíc
a tráva se ohne
i silou nejslabšího vánku
Pochopí někdy sedmikráska,
čím je tak sedmikrásná?
3 názory
Tak to je přesně to co mám ráda... lehce pocitová. Jó, tak se taky cítím. Líbí.*
....hůůů...ať žijou citoslovce:)...víš, co mi to připomíná?..ten obraz (pardon znalcům, ale plete se mi Monet a Manet...tak teď nevim, kerej z nich to byl), ale je to ta snídaně v trávě...ale s tim rozdílem, že obraz se mi nelíbil a básnička se mi líbí...takže to vlastně v tomto momentu ztrácí veškerou hlubší pointu..:)
eseth:
to je krásná kritika!!!! to můžeš vyplodit jenom ty... že ti něco, co se ti líbí připomíná něco, co se ti nelíbí /od někoho, kdo nevíš, jak se píše/
myslim, že sem se do tebe zamilovala... platonicky...
:) (ja vim, jak se píše, ale nevim, kerej z těch dvou to namaloval:) ) ale na základce jsme o tom obrazu psali sloh...
...tam byly takové dámy s velkejma sukněma nebo šatama...a s paraplíčkem...je možné, že se to tedy jmenovalo jinak...:)
...děkuji za poklonu...já si ten obraz vybavuju úplně přesně...až je to překvapivé, když se mi tak moc nelíbil..jednou ho najdu a ukážu ti ho...:)
ty seš taky hovado...
líbí se ti moje cvičky... ááách (ten povzdech ach-kde-sou-ty-časy)???
kdo se mnou tančí po lesích? teďkon po lesích nikdo moc, dyť je tam zima... že bych ve svejch blůzkách jenom vomrzla
Honza_Princ
24. 01. 2006DweebpaJAZA
24. 01. 2006
laealeale!!§§§§§
no, tak, tolik kolotočů, tolikrát se zvednout a nahoru, a pořád se ještě směješ?
Tolik zapřenejch myšlenek, a ty všechny zdi v lidech probouráš tím, že tonení vážný jenom proto, že se usmíváš, a je krásně i mezi mraky...
No, včera jsem byla doma,.. chtělo se mi do školy, dnes ve škole lidé kolem promluvili a když se mi doneslo ,mnoho slov ze vzduchu k uším, mnohé tím směrem mířené,.. došli už zase, jak moc vás miluji. Nesnesu jiná slova, .. chytá mě zlost, ale já neumím držet takovou, která nemá proč, určitě ani nechci,.. takže zlost nemám, ale kdykoliv se baví, není mi dobře a myslím na vás..
chjó, tolik souvislostí s lidmi. , zdává se mi, že jsem poustevníkem, s poustevníkem, a že jsme sami ač jsme spolu, dokud se na sebe nepodíváme, a to už je tma takže není vidět, ale cítit. Tehdy víme že nejsme sami, v právě vhodnou chvíli, kdy sami být nechceme. ,.. tak by to přeci mělo být správně. nejspíš přestanu slevovat ze svých nároků.
Děkuji za vyslechnutí
Děkuji za tvou báseň
Přeji krásný den mé milé Wemínko
sem