Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seGaleje
21. 02. 2001
8
0
3791
Autor
Naso
Občas čakám či mi niekto naleje
či pozdraví opilca
Stojím a čakám
Veď čo už?
Verte mi
Sú to galeje
čakať na súcit
v noci po staniciach
pomaly odkvapkávať
meniť sa na kaluž
Veru tak, metla ľudstva už nejedného zamietla. Expresívne si to vystihol a preto, no, čo iné...
Dobré a hluboké, je v tom ten pocit posledních nočních autobusů ... TIP
Miroslawek
21. 02. 2001
Ahoj Mirku... Nebola to žiadna sebelítost. Našťastie alkoholové pokušenie som úspešne prekonal v rannom štádiu mladosti a teraz som nad vecou. Báseň Galeje je z vydabej zbierky "Mesačný kokteil básní (Abeceda z dna pohára)" (1998), ktorá je síce celá venovaná alkoholu, ale má protialkoholický náboj. Aj preto tie galeje...
viz clovrdik
až na střídání velkých a malých písmen na začátcích veršů se mi to opravdu líbí, byť s tou sebe lítostí to možná je trochu pravda...
ale oni pravidelní opilci jsou sebelítostiví - někdy až hrůza
*!
:-) no vidíte pánové a já jsem v tom po přečtení viděla déšť co padá za nocí, je podnapilej svojí dešťovou vodou a samotou...a vy jste mi z toho v kritikách udělali sebelítostivýho notora:-)...asi už kritiky nebudu číst:-)))!
Kannazuki: Ale to přeci záleží na čtenáři, co si v básni najde a vidí....
všetkým doterajším kritikom - teší ma váš záujem. Neboli to vlastné pocity, skôr snaha vžiť sa do stavu mysle závislého notorika. Xixi, snáď sa podarilo! Na zdraví!