Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seStěna
13. 02. 2006
5
0
1695
Autor
Pearlian
Kamená stěna se modlí
když se o ni opírám,
"jen děvče neupadni"
tvrdí...
a čumí přitom kamsi jam...
všeobecný povzdech: zajímavý - že většina autorů - vlastně cizí názor - vůbec slyšet nechce....už jsem unavená z argumentací typu: "Když ono to tak ale opravdu bylo!", nebo "Jde tu o city.", nebo "nechápete mě....to....či ono...."
teď k věci - myslím, že tvůj text je nápaditý, vtipný, inteligentně napsaný! - jen jedna věc - když ses nezeptala - řeknu to sama - vadí mi: kamenná stěna se modlí, když se o ni opírám: "jen děvče neupadni!" - co z těchto tří řádků soudím? - zeď (možno dosadit cokoli - kohokoli - chápu) si přeje - modlí se - abys neupadla (opět - možno dosadit si po pocitu - i přenešený význam) - ovšem! - další řádek - mi to po logice vylučuje - zeď se za tebe modlí a přitom tvrdí - není jasné k čemu přímou řeč přiřadit - zda k modlitbě za tebe, nebo ke "lži, podvodu" , který následuje - tvrdí a přitom čumí jinam.... - chápeš jak to myslím?
Chápu jak to myslíš. Kamená stěna co se modlí a při tom říká abych neupadla, pokud to beru úplně na mě, má znamenat, dobrej úmysl, ale nepodívá se ti do očí a doufá, že nebude muset pomoci. Takže tě nakonec zradí. jedná se spíš o člověka . Líbí se mi že píšeš co si opravdu myslíš.
To se tak často nevidí. Beru Tvou kritiku na vědomí.
Jsi inteligentní a to se mi líbí
Usmáty_autor
16. 02. 2006
něco v tom vidím... tedy spíše slyším.. a je to ono... slečno, myslím, že se povedlo.... *
To jsem jako pochopila, že to má být jinam. Proč ale "jam"? Co to je za patvar??:)
patvary patří k životu. Říkejme tomu "básníkova svobodná a volná tvorba"