Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePravda a lež
25. 02. 2001
9
0
1113
Autor
Anetka
Co je pravda a co lež,
rozdíl není, věř, nevěř!
Lhaním ničíš jen sám sebe,
pravda může zničtit tebe.
Čemu tedy věřit máš?
Hádej nebo podat se dáš?!
Tak já ti to ráda povím,
ve svém srdci slova lovím.
Věř a spoléhej se na to,
vždyť srdce je tvé ryzí zlato!!!
Pravda je upřímná...důležitá, když máš někoho rád...důvěra je důležitá...kdo lže, nemá důvěru a nejspíš ji ani nepožaduje...ale pokud chcete něco kvalitního na tohle téma: Písnička od Jarka Nohavicy...Pravda a lež...takhle nahonem si nevzpomenu na název alba...
ešte raz skandujem, nech žije pravda a charakter :o) a zmizne klamstvo (ľudia sa radi vydávajú za niekoho iného)
Petramamba
23. 06. 2001
Uzavřel jsem před omylem dveře svojí duše.
Pravda řekla: "Jakpak já teď dovnitř dostanu se?"
Rabindranáth Thákur
nesmysl...pravda ublíží pouze pokud je postavena na nejistém podkladě ze lží...
Samozřejmě, někdo říká, že je lepší měkká lež, jak tvrdá pravda...ale to je o lidech a ne o pravdě a lži..
Mě ještě pravda neublížila.. vždycky mi ubližuje lež.. ale tu už jsem dávno pustil k vodě :o)
Lež ublíží míň než pravda.
Lhát je lepší to mi věř
nikomu tím neubližuješ
a když se to provalí
lidé jsou stejně naštvaný
jako kdyby jsi od začátku
vnuvcovala svojí pravdu
Pravda je proste pravda, a nemusi o tom nikdo vedet, lhar to bude vzdycky vedet... a obelhavat sam sebe?? Proste trapas!!
Pravda a lež - rozdíl není?
To by chtělo zamyšlení.
Lží dosáhneš jenom zrady,
někdy ztráty důvěry,
ale pravda má spíš klady,
zkus změnit své závěry.