Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRyba zvaná "TY TY -kaká"
16. 02. 2006
2
0
2927
Autor
celer
Spíže ztichá,
plouže se tmou,
se mantinelem břicha,
do útrob cpou..
Dvě málé a šťastné,
tři v pozadí šplouchnou,
ta jediná je pravá.......
.....pssssssssssssss....
tak tohle bylo jediný co sem si tenkrát od tebe četla a vůbec nechápu kam se ztratilo to moje rozhořčení nad náčelníkem bílym hadem(bože doufám že to není přenesená asociace na jeho ehm-mužný nástroj....:))
je to náhodou nápaditý-a mně se to líbí a já dávám tip a kašlu na to že někdo nerozumí umění-dovedeš si předtavit jaký chudáci museli bejt dadaisti?:)***
_Rebelka11
20. 02. 2006_Rebelka11
20. 02. 2006malinka_hvezdinka
20. 02. 2006
Poučte mne prosím. Má nízkost mi želbohu nedovolila se v
tomto úchvatném oboru dostatečně vzdělat. Škoda peněz ze státní pokladny na vzdělání lůzy ;)
Whitesnake
19. 02. 2006
Whitesnake: Vy jste o píď lepší bavič ;)
Reb: řekněme, žes prohlédla, Reb... co takhle průhlednou ? ;)
Promi: rozum občas zvítězí, romi ;) thankjou frijend
Whitesnake
18. 02. 2006_Rebelka11
17. 02. 2006Whitesnake
16. 02. 2006Whitesnake
16. 02. 2006trochusatori
16. 02. 2006
Whitesneak: tak pardón, že jsem si dovolil urazit váš ctěný vkus, příště se to jistě nebude opakovat a budu snažit prohlédnout, abych čtenáře nenudil a nezpůsoboval jim tak záchvaty.....
Whitesnake
16. 02. 2006Whitesnake
16. 02. 2006Whitesnake
16. 02. 2006Whitesnake
16. 02. 2006Whitesnake
16. 02. 2006Whitesnake
16. 02. 2006
některé věci mohou být špatně pochopen"n"y...to se čas od času stane, nic si z toho nedělejte,prosím.
Whitesnake
16. 02. 2006
mmmmmmmm, to je zvláštní, jak se lidé snaží urvat si vždy poslední slovo...všímáte si toho? Je to taková absurdní srandička, že ? Ha, ha ... :))
Whitesnake: Neotvírejte si, kurva, ústa na člověka, kterého jste odsoudil podle pár písmenek tam nahořel... svůj názor jste jste vyjádřil v prvním příspěvku, autor odpověděl, všechno další je zbytečné... Ten člověk, ze kterého děláte hlupáka už něco v životě dokázal, něco umí, a Vy o tom hovno víte... Co umíte Vy??? Je to slabá básnička??? - Podle Vás... Budete se divit, ale někdo nepíše pro to, aby na psal "dobrou, kvalitní" báseň...
Naschle... a mnoho pardónu, že jsem si dovolil Vás otravovat...
Chtěl jsem si to odpustit, ALE - NA CELERA MI NIKDO ŠAHAT NEBUDE!!!
Myslím, že když někdo napíše "cenní", nemusí to být ještě známka buranství...
(dodatek)