Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSCHIZOFRÉNIA I.
02. 03. 2001
11
0
3171
Autor
Naso
Na pokraji dažďa
na pokraji púšti
sedím s vodnou pištoľou a lúštim
záhadu mrakov
záhadu vetra
Volá sa Petra
volá ma zrakom
do hĺbky celkov a viac do stredu
nohy nikam ma nevdedú
som ticho ako vražda
cosmosphereX
04. 04. 2002
Za tolik probdelych noci posledniho tydne, mi tahle perfektne sedla do napady. Naso, dekuju .o)
ha! nema tam byt ani "púšti" ani "púšte", ale "púští" (pri mojej rozlisovacke to uz prilis vidiet nie je, ale to i na konci ma dlzen)
esteze tu mame druhe pady a mnozne cisla
Tento Naso ... sikovny chlapec
Díky za tipy! :-))
Ja hip-hop v láske nemám (nielen ten slovenský).
A to vlani som bol na takej konferencii, kde istý mladý dídžej filozoficky rozprával o tom, že hip-hop je s tebou stále, na každom kroku a všetko čo rovíš je hip-hop. Nuž ale čo, neberme dídžejom ilúzie...
* Naso, Ty si môžeš dovoliť robiť aj preklepy, a ešte z toho profitovať :-)
* zmenila by som iba málo
Hmmm, velmi zajímavě střižená náladovka se zajímavými obraty " som ticho ako vražda " je fakt dobrý, TIP
* musím povedať, že "som ticho ako vražda", už skôr vymyslel niekto iný
* každopádne je Naso originál !
Astrálka má pravdu, Naso je originál a ešte k tomu i objav, objavujem Tvojou tvorbou celkom vyzretú poetiku Naso! :o)
Ticho ako vražda je super.
Púšť sa neskloňuje podľa vzoru kosť, aj keď by sa to tak zdalo, takže: púšte, verím, lúštem by tam nesedelo, :o))). Tak už nešpáram v gramatike... čo sa týka obrazov, je to zaujímavé...púšť a dážď...no viem, schýza, :o))