Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHolky, máte svátek!
08. 03. 2006
5
10
3554
Autor
Barbar
Aspoň jednou v roce
třímám v ruce kytku
chci pogratulovat
tomu lidstva zbytku
který tady zbývá
když my páni spíme
to co navařily
když my zrovna jíme
když my na fotbale
z plna hrdla řveme
nebo když se pro ně
v práci třeba dřeme
Ať si kdo chce myslí
že jsou chlapi krásní
za sebe o dívkách
řekl bych to básní
Holky, ženy, dívky
bez vás by to nešlo
bez vás by pak po nás
neměl kdo vzít žezlo
pro vás všechno v světě
má svůj smysl stálý
a před vaší krásou
cítím se mít být malý
PROTO GRATULUJI VÁM VŠEM K TOMU SVÁTKU :-)
10 názorů
nějak jste to zvrtli jinam, kluci nebo pánové, a my zatím máme tolik svátků... třeba "čarodějnic" a teď zrovna slavíme babí léto a rostou houby, heč! :-)) Nemohu diskutovat, k nastolenému tématu, mám málo informací, ale urážet hostitele v jeho vlastním domě, to se přece nedělá, že? ale to už jsem někde jednou řekla... to to ještě pořád neskončilo?
barbare, souhlas, a samozřejmě, že mi neunikl tvůj korektní postoj k Velle. Celá ta diskuse pod mým poděkováním je zajímavá, např. i tím, kdo všechno jí četl, přitom mnozí z nich patřili k těm nejostřejším kritikům místních poměrů a sami o sobě mají tvůrčí kredit. Cením si jich už třeba za to, že neměli potřebu dále kopat, že prostě vycítili, podobně jako ty, že věci nejsou jen černobílé, a volili prostou neúčast jako kompromis nebo třeba jen výraz slušnosti.
Nesoudím nikoho, jenom vyjadřuju souhlas, či nesouhlas. Dokonce mnohá rozhodnutí chápu i když s nimi nesouhlasím. A je to v podstatě všude. Tedy i tady s Velou a Lyrikem. mnohá rozhodnutí, která tady padla jseou špatná a přitom pochopitelná. V podstatě naše stěstí je v tom, že převládá vůle být. Všechny ty bitvy mezi "neohroženými zastánci pravd" jsou potřebné pro uvědomění si naší existence . Vždy to, co nás "vytočí" nám ukáže naši slabinu a postupem doby si ty slabiny uvědomujeme a možná...... :-)
Je zajímavý, kam dojde diskuze pod básničkou :-)
myslím, že není třeba srovnávat, obě vykonaly mnoho užitečného, a s tím brzy mu velmi rozumím.není pokrytec, nechtěl něco skrývat při všetečnosti bulváru, a krom toho v té době byl natolik nemocný, že nemohl vyloučit i krátké trvání. A nevím, zda to víš, ale paní Olga v době jeho věznění rovněž hledala oporu jinde a oba to věděli a chápali.
Hmm, V tom prezidentským prohlášení bylo cosi o tom, že by pak slavila každá děvka...
Stále s tím názorem nesouhlasím, možná měl svoje důvody, když se tak brzy po ovdovění z bezdětnýho manželství dobře oženil :-)
Paní Olga je ale pro mne vzorem ženy i když neměla žádný děti. Mnohé se k ní nemohou přirovnávat, byť by měly oficiální postavení třeba třikrát posobě.
ale k prologu, souhlasím s panem prezidentem, pokud měl na mysli svátek co by státní a oficiální, též si myslím, že žena matka je žena na druhou, ale žena jako součást života nabízí důvod k oslavě jistě mnohem častěji než jaksi ve stanovené datum.
žena a matka
dvojrole bez masek
dvakrát milující
dvakrát milována
Hennya Tahara
07. 05. 2006
ha, díky! já si vzpomněla, jaks jednou rozesílal hromadný přání....... :-)