Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLedová
13. 03. 2006
15
11
3641
Autor
Pokusák
Ledová
Ledové drápky
Krůpěje v očích
Růží zimní královny
Ozdobená na bílé pláni.
Pevný stisk kolen
A rytmické boky
V tříslech šimrá
Rozkoší doteků.
Zrosena námahou
Přece tak šťastná
V mrazivé vášni
Tohoto splynutí.
Při plném cvalu
Sníh létá od kopyt…
11 názorů
Pevný stisk kolen
A rytmické boky
V tříslech šimrá
Rozkoší doteků.
- tohle je dobré, sice žádná joooo poéézije, ale má to šťávu a je jasné, co tím autor zamýšlel. Konec s kopyty je pak příjemným zakončením.
Usmáty_autor
17. 03. 2008Usmáty_autor
17. 03. 2008
opravdu? :-)) A co když ten závěr není metaforický a celé je to jen hříčka.. ;-)
Ono cválat v mraze po zasněženém poli... :-))
Usmáty_autor
17. 03. 2008Usmáty_autor
17. 03. 2008
Přímo do žhavého středu s ledovou hlavou... jo, tomu rozumím. Málokdo to umí...
jo splynutí, a mrazivé, to se dnes hodí. erotika tam je, až jde na mě z toho jaro.*
Vella: To si musím výhledově připomenout, nejak mi to k tomu závěru nesedí..
Milly: Díky, jsem rád, že se líbí..
Vella: Těžko soudit, každopádně nacválat na zasněžené pláni je úžasné. Pokud vzpomínám na oříšky, tam se jen decentně poklusávalo.. :-)))
DÓÓBRÝ....., Pokusáčku... :-)
moc pěknej obraz......! Miluju sníh- a když neni mráz, sníh taje...- takže i mráz přežiju (tak do -4 je to dobrý......).
-t-
palino8: Díky!:-)
Eilil: Díky, ale já mám zimy už taky víc než dost..
Nemůžu se dočkat, až budu moct psát o jarních vyjížďkách ;-))
palino8: Díky!:-)
Eilil: Díky, ale já mám zimy už taky víc než dost..
Nemůžu se dočkat, až budu moct psát o jarních vyjížďkách ;-))
:o) Ty jsi mi šikulka.. :o)
ale neprovokuj, někteří lidé už mají zimi po krk... :o) (nenji můj případ..) :o)))
vzhledem k tomu, jak jsem ted zmrzla .... nemuzu objektivne hodnotit (ani subjektivne) ;-)