hej, ja mám tiež takéto rada :D (keď niečo takéto zo mňa vyjde :) )
to je vlastne veľké pozitívum...lebo keď ťa to neláka ani dočítať do konca, je to bieda :D
kazdopadne, bud jak bud, konce jsou vzdycky silne..
i proto rad ctu tvoje dilka az do konce ;-)
detské baf...ale keď ono to vzniká buď náhodou...že to zo mňa vyjde a sama spadnem zo stoličky, alebo viem koniec a spadnem zo stoličky, keď k tomu vymyslím začiatok :D
"rozusmál" oj, toť nejake nove slovo..
prekvapuješ - takovym tim detskym "BAF!"
ty tvoje konce! vzdycky si poklidne procitam basen, vsechno hezky plyne, zasnim se.. a pak prijde konec a ja spadnu ze zidle, protoze je to obvykle ta nejsilnejsi a necekana pecka ;-)
si ma "rozusmial"...to je taká forma úsmevu...proste niečo medzi rozosmiatím a usmiatím sa (taký širší úsmev)...vravíš, že som ťa zase prekvapila?;)
a zase! ty tvoje paradni konce basni... *
nikdy sa ti nestalo, že si mala pocit, že niečo nedokážeš vyjadriť slovami a potom si to napísala? Ale nie je to vysvetlenie toho? Len je to zapísané? proste nepopísateľný pocit, ktorý bol napísaný, ale nie opísaný a vysvetlený;)
A toto, keď sa na to tak spätne pozerám, to je skôr indispozícia...je to niečo...nepopísateľné, niečo, divné, smutné, krásne, veselé a neviem čo zároveň...ešte stále to vo mne vyvoláva zmäť pocitov...
Hledala jsem v názorech nějaké vysvětlení a našla tenhle paradox: "jeden z mojich nepopísateľných pocitov, ktoré som popísala" :-))
áno, taký tajomný pesimizmus až do špiku kosti...keď sa mi niečo také podarí, tak som aj ja spokojná:D
Jojo, třeba tohle dílko mě opravdu o něco obohatilo. Líbí. ;-)
ja si také veci ani nevšímam...ja som šťastná, keď niekto pochopí a ešte sa mu to aj páči, lebo to znamená, že ho to o čosi obohatilo;)
Zapomněla jsem Ti dát včera slíbeného tipínka, tak tu ho máš :-))
ďakujem...toto je jeden z mojich nepopísateľných pocitov, ktoré som popísala;)
antracit - černé, nejčernější uhlí, povýšené u mne na na krásný kámen tak černý, že hází odlesky domodra, tak taková je tvoje báseň, krásně černočerná
antracit? čo si tým myslela?
zvláštní, taková antracitová,pěkná - T
ooooooooooooó
ououuuuuuu
pekné
...lehám popelem:)
aj ty si myslíš, že je to balada?
neviem, nečítala som nič také;)))
a som rada, že máte radi balady;)
A čo sa deje, Háber?
aaaaaaaaa
do
riti...........
hej, balada ;) nice... ***
moc hezky vyjádřené... TIP
Nepřišel už s tím Plíhal?